Įspūdinga! Saulės energija varomas „Skydweller Aero“ atliko 74 valandų nepertraukiamą skrydį (Video)  ()

Naujųjų technologijų pasaulis vėl nustebino: Amerikos kompanija „Skydweller Aero“ sėkmingai užbaigė išskirtinį saulės energija varomo bepiločio orlaivio (BPLA) bandymų ciklą, kuris gali pakeisti aviacijos ir stebėjimo galimybių ribas.



© Skydweller Aero (Stop kadras) | https://www.youtube.com/watch?v=lCEpALLZifs&ab_channel=SkydwellerAero

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šis milžiniškas bepiločio lėktuvas, kurio sparnų ilgis siekia 72 metrus – daugiau nei „Boeing 747“, atliko 74 valandų nepertraukiamą skrydį. Tai dar kartą įrodo, kad ateities orlaiviai gali būti ilgalaikiai, efektyvūs ir draugiški aplinkai.

Skrydžio tikslas ir unikalumas

„Skydweller Aero“ tikslas – sukurti skraidančią platformą, galinčią išbūti ore be nusileidimo 3 mėnesius. Projektas vykdomas JAV gynybos departamentui, tačiau technologija turi ir civilinį potencialą.

Saulės energija varomas bepiločio orlaivio modelis gali:

  • Stebėti atmosferos kokybę didelėje teritorijoje.
  • Sekti gyvūnų migraciją.
  • Padėti stabdyti brakonieriavimą bei kontrabandą.
  • Saulės energija ir technologiniai sprendimai
[EU+Kuponai] Būtinas kiekvienam vairuotojui! Beprotiškos kainos ir fantastiškų galimybių rinkiniai. El. automobilinis kėliklis, smūginis veržliasūkis, pompa ir kt.
7305

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkiniai

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Unikali „Skydweller Aero“ savybė – aukšta naudingoji apkrova. Dauguma ankstesnių saulės energija varomų BPLA projektų maksimaliai mažino naudingojo krovinio svorį, kad pratęstų skrydžio trukmę. „Skydweller Aero“ rado idealią pusiausvyrą tarp skrydžio ilgio ir krovinio – jis gali nešti iki 380 kg naudingos apkrovos.

Svarbus komponentas – baterijos. Orlaivio akumuliatorių svoris siekia 635 kg, o jų įkrovimui naudojama 17 tūkst. saulės elementų, sumontuotų ant sparnų ir korpuso. Saulės moduliai generuoja iki 100 kW galios, kurios pakanka:

  • Keturiems elektros varikliams
  • Borto įrangos energijai
  • Baterijų įkrovai nakties metu

 

Per paskutinius 4 bandymus BPLA išbuvęs ore – 222 valandas. Du paskutiniai skrydžiai – 73 ir 74 valandos, o tai įrodo platformos galimybes ilgalaikiams skrydžiams.

Ateities vizija

„Skydweller Aero“ siekia, kad BPLA išbūtų ore nuo 30 iki 90 dienų be nusileidimo. Idealus scenarijus – nusileidimas tik techninei priežiūrai, o skrydis galėtų būti praktiškai nepertraukiamas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Mokslotaskas.lt
Mokslotaskas.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai ()