Ateities lėktuvas. Su ekranais vietoj langų. Pristatytas revoliucinis modelis (Foto, Video) ()
Reaktyvinis lėktuvas jau pramintas „ateities lėktuvu“.

© Ekrano kopija | https://x.com/dailyprandium/status/1973039524755448082/photo/3
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Amerikiečių kompanija „Otto Aviation“ pristatė unikalų verslo klasės lėktuvą „Phantom 3500“. Pristatymas įvyko Paryžiaus aviacijos parodoje.
Pagrindinis lėktuvo bruožas yra visiškas įprastų langų nebuvimas. Vietoj to, salone yra milžiniški ekranai nuo sienos iki sienos.
The Phantom 3500 is actually a windowless plane (inside displays are from cameras, not windows). We'll see if FlexJet made the right call on pre-ordering 300 of these.
— A.R. Horn (@volabimus) October 1, 2025
Gulfstream just announced their G300 yesterday, which is priced only $10M more—and it actually has windows. pic.twitter.com/h9GDycHCrV
|
„Šiuose ekranuose realiuoju laiku rodoma viskas, kas vyksta lauke“, – aiškino „Otto Aviation“ generalinis direktorius Paulas Touw.
Jis pridūrė, kad toks dizainas ne tik atrodo futuristiškai, bet ir padeda taupyti degalus. Dėl langų trūkumo lėktuvas turi idealiai aptakią formą.
Otto Aerospace bags historic 300 units of Phantom 3500 windowless aircraft order from Flexjet.
— FL360aero (@fl360aero) October 1, 2025
Read more: https://t.co/zTb3bfBPiu #aircraft #aviation #businessjet pic.twitter.com/pn9AXOUuf0
Įmonės inžinieriai teigia, kad modelis yra įspūdingas efektyvumas. „Phantom 3500“ sunaudoja 60 % mažiau degalų nei įprasti tos pačios klasės orlaiviai.
Tai tapo įmanoma dėl specialios sistemos, sukurtos pasitelkiant dirbtinį intelektą. Ji optimizuoja oro srautą aplink orlaivį skrydžio metu.
Dar vienas naujojo produkto privalumas – ekologiškumas. Naudojant specialų ekologišką kurą, kenksmingų medžiagų išmetimas sumažėja 90 %.
Otto Phantom 3500 is sexy
— 🏴☠️🥖✒️ (@dailyprandium) September 30, 2025
But still is not multi-modal (air, water, terrain, space) 😉👾 pic.twitter.com/bkNa8qIOZy
Viduje orlaivis siūlo patogią erdvę devyniems keleiviams. Salono aukštis yra 2 metrai, todėl galima laisvai judėti.
„Norėjome sukurti ne tik lėktuvą, bet ir mobilų biurą ar svetainę“, – sakė Paulas Touw.
Bendrovė jau paskelbė apie savo ateities planus. Būstinė bus perkelta į Džeksonvilį (Florida), o į naują gamybą bus investuota 390 mln. eurų.
Pirmieji bandomieji skrydžiai planuojami 2027 m. O iki 2030 m. orlaivis turėtų gauti visus reikiamus sertifikatus ir pradėti skraidinti keleivius.