Ateities lėktuvas. Su ekranais vietoj langų. Pristatytas revoliucinis modelis (Foto, Video)  ()

Reaktyvinis lėktuvas jau pramintas „ateities lėktuvu“.


Phantom 3500
Phantom 3500
© Ekrano kopija | https://x.com/dailyprandium/status/1973039524755448082/photo/3

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Amerikiečių kompanija „Otto Aviation“ pristatė unikalų verslo klasės lėktuvą „Phantom 3500“. Pristatymas įvyko Paryžiaus aviacijos parodoje.

Pagrindinis lėktuvo bruožas yra visiškas įprastų langų nebuvimas. Vietoj to, salone yra milžiniški ekranai nuo sienos iki sienos.

[EU+Kuponai] Lietuvoje taip pigiai nerasite! Vėjo jėgainių rinkiniai. Energetinė nepriklausomybė kur tik jums reikia
2062 4 2

Fantastiškai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

30 dienų pinigų grąžinimo garantija

Išsamiau

„Šiuose ekranuose realiuoju laiku rodoma viskas, kas vyksta lauke“, – aiškino „Otto Aviation“ generalinis direktorius Paulas Touw.

Jis pridūrė, kad toks dizainas ne tik atrodo futuristiškai, bet ir padeda taupyti degalus. Dėl langų trūkumo lėktuvas turi idealiai aptakią formą.

 

Įmonės inžinieriai teigia, kad modelis yra įspūdingas efektyvumas. „Phantom 3500“ sunaudoja 60 % mažiau degalų nei įprasti tos pačios klasės orlaiviai.

Tai tapo įmanoma dėl specialios sistemos, sukurtos pasitelkiant dirbtinį intelektą. Ji optimizuoja oro srautą aplink orlaivį skrydžio metu.

Dar vienas naujojo produkto privalumas – ekologiškumas. Naudojant specialų ekologišką kurą, kenksmingų medžiagų išmetimas sumažėja 90 %.

 

Viduje orlaivis siūlo patogią erdvę devyniems keleiviams. Salono aukštis yra 2 metrai, todėl galima laisvai judėti.

 

„Norėjome sukurti ne tik lėktuvą, bet ir mobilų biurą ar svetainę“, – sakė Paulas Touw.

Bendrovė jau paskelbė apie savo ateities planus. Būstinė bus perkelta į Džeksonvilį (Florida), o į naują gamybą bus investuota 390 mln. eurų.

Pirmieji bandomieji skrydžiai planuojami 2027 m. O iki 2030 m. orlaivis turėtų gauti visus reikiamus sertifikatus ir pradėti skraidinti keleivius.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(0)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()