Ką pilotas pamatė prieš susidūrimą. Jei tai pasitvirtins, bus istorinė žinia! (Video) ()
Pažeistas stiklas jau pateiktas mikroskopinei ir struktūrinei analizei.
© Konstantin von Wedelstaedt (Atvira licencija) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:United_Airlines_Boeing_737-9_MAX_AN5165061.jpg
|
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„United Airlines“ skrydžio iš Denverio į Los Andželą metu maždaug 11 kilometrų aukštyje virš Jutos buvo apgadintas „Boeing 737 Max“ lėktuvas, įtrūkus kabinos langui.
Dėl incidento įgula buvo priversta atlikti avarinį nusileidimą Solt Leik Sityje. Vienintelis nukentėjas buvo kapitonas, kuris patyrė nedidelius įpjovimus nuo dūžtančio stiklo.
Dėl daugiasluoksnio laminuoto stiklo kabinos sandarumas nebuvo pažeistas, todėl buvo išvengta rimtesnių sužalojimų.
|
Internete platinamose nuotraukose matyti įtrūkimas viršutiniame dešiniajame priekinio stiklo kampe, rodantis susidūrimą su objektu.
Kitos nuotraukos rodo, kad pilotas patyrė nedidelius sužalojimus. JAV Nacionalinė transporto saugumo valdyba (NTSB) X platformoje pranešė, kad pradėjo rinkti duomenis iš radarų, meteorologinių sistemų ir skrydžio duomenų savirašių. Pažeistas stiklas jau pateiktas mikroskopinei ir struktūrinei analizei.
Pilotas teigė, kad žalą sukėlęs objektas galėjo būti kosminės šiukšlės. Tyrėjai svarsto kelis galimus šaltinius.
Labiausiai tikėtina, kad tai meteoritas – kasdien į Žemės atmosferą patenka tūkstančiai mažų skeveldrų iš kosmoso, kurios dėl didelio greičio gali padaryti didelę žalą susidūrusios lėktuvais, ypač jų stiklams.
Retesnė, bet įmanoma hipotezė – kosminės šiukšlės – nenaudojamų palydovų ar raketų dalių liekanos, kurios gali vėl patekti į atmosferą. Taip pat svarstomi meteorologinių zondų ar balionų, galinčių pasiekti didelį aukštį, poveikis, tačiau dėl mažo tankio jie greičiausiai nebūtų sudaužę armuoto stiklo.
Kita hipotezė – susidūrimas su kruša ar ledo kristalais, tačiau tai galima lengvai patikrinti išanalizavus oro sąlygas skrydžio metu.
NTSB planuoja netrukus atlikti išsamų įskilusio stiklo tyrimą, įskaitant mikroskopinių nuolaužų analizę, kad nustatytų objekto pobūdį. Jei bus patvirtinta, kad tai meteoritas, tai būtų vienas iš retų dokumentuotų atvejų, kai į komercinį lėktuvą atsitrenkė natūralus nežemiškas kūnas.
