Tai bus ilgiausias skrydis lėktuvu per visą istoriją! Kelionės metu įvyks neįprastas reiškinys ()
Planuojamas ilgiausias skrydis orlaiviu, kurio bendra trukmė – 22 valandos.
© Duch.seb, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Airbus_A350-900_Maiden_Flight_%28Low_pass%29_1.JPG
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Australijos bendrovė „Qantas“ ir „Airbus“ dirba prie naujojo „Sunrise“ projekto. Kelionės metu keleiviai galės mėgautis dviem saulėtekiais. Novatorišku maršrutu iš Australijos skraidins modifikuotas orlaivis „Airbus A350-1000ULR“.
Ilgiausią skrydį lėktuvu šiuo metu vykdo „Singapore Airlines“ – iš Singapūro į Niujorką jos lėktuvai nuskrenda kiek mažiau nei per 19 valandų. Rekordas netrukus bus pagerintas – jį planuoja pasiekti Australijos oro linijų bendrovė „Qantas“, bendradarbiaudama su „Airbus“ .
|
„Quantas“ bendradarbiauja su „Airbus“, kad įvykdytų ilgiausią skrydį, preliminariai pavadintą „Project Sunrise“ . Jis bus vykdomas be sustojimų iš Sidnėjaus ir Melburno į Londoną arba Niujorką. Tikimasi, kad rekordinė kelionė truks 22 valandas.
Pavadinimas nėra atsitiktinis, nes skrydžio metu keleiviai galės pamatyti du saulėtekius.
„Atsižvelgiant į Australijos pasaulinį statusą, „Qantas“ turi ilgą istoriją griaunant aviacijos kliūtis. „Project Sunrise“ ne tik sulaužys atstumo rekordą, bet ir iš esmės pakeis mūsų klientų keliavimo po pasaulį būdą“, – sako Vanessa Hudson, „Qantas Group“ generalinė direktorė.
Palyginimui, vos prieš 80 metų tokiems ilgiems atstumams įveikti prireikdavo daugiau nei savaitės. Šiandien situacija yra visiškai kitokia.
Žinoma, norint įveikti tokį ilgą atstumą be sustojimų, reikia tinkamo orlaivio. Ilgiausią skrydį atliks „Airbus A350-1000ULR“ , kuris netrukus prisijungs prie Australijos oro linijų bendrovės „Quantas“ parko.
„Airbus A350-1000ULR“ – tai specialiai modifikuotas keleivinis orlaivis, kuriam pirmiausia būdingas papildomas degalų bakas, esantis centrinėje galinėje dalyje. Dėl šios savybės orlaivis galės išbūti ore iki 22 valandų.
Papildomas degalų bakas taip pat reiškia mažiau keleivių vietų. „Airbus“ orlaivis galės sutalpinti 238 keleivius, palyginti su maždaug 400 standartinėse versijose. „Quantas“ užsakė 12 tokių orlaivių. Pirmasis bus pristatytas 2026 m. pabaigoje. Komerciniai skrydžiai galėtų prasidėti 2027 m. pirmoje pusėje.
