Pirmasis po „Concorde“. Greičiausias pasaulyje. Jis jau čia! (FOTO, VIDEO) ()
„Bombardier“ ką tik pristatė savo reaktyvinį lėktuvą „Global 8000“ pirmajam klientui.
© Ekrano kopija | https://x.com/FlightGlobal/status/1998143097763422418/photo/1
|
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tai greičiausias civilinis orlaivis nuo „Concorde“ laikų, pasiekiantis 0,95 macho greitį ir galintis nuskristi iki 12 000 kilometrų, rodo praėjusiais metais su „Global 8000“ atlikti bandymai.
Viršgarsiniai „Concorde“ lėktuvai buvo išimti iš eksploatacijos daugiau nei prieš du dešimtmečius. Keleiviniai skrydžiai tokiu dideliu greičiu nuo to laiko nebevykdomi. Dabar pradėtas eksploatuoti „Bombardier Global 8000“ yra greičiausias komercinis lėktuvas.
Bombardier delivered the first Global 8000 from its Global completions center near Toronto to Canadian entrepreneur Patrick Dovigi.
— Aviation International News (@AINonline) December 14, 2025
Read more ⬇️ pic.twitter.com/c82Xd74vx1
|
„Bombardier“ pristatė pirmąjį „Global 8000“ orlaivį klientui bendrovės surinkimo centre Misisogoje, Ontarijuje (Kanada). Laimingas „Global 8000“ pirkėjas yra Patrickas Dovigi, buvęs Kanados ledo ritulio žaidėjas, vėliau pasukęs į verslą.
Renginys pritraukė didelę minią žmonių, ir tai nestebina. Tai greičiausias komercinis lėktuvas nuo „Concorde“ laikų.
Bombardier's Global 8000 - the fastest civil jet since Concorde - has officially entered service with launch customer Chartright Air Group.https://t.co/X5eodhLkHw#Bombardier #Global8000 #avgeek pic.twitter.com/sNGWQaQMNc
— AviationSource (@AvSourceNews) December 9, 2025
Šis lėktuvas pakeičia „Global 7500“. Naujasis „Bombardier“ lėktuvas yra pranašesnis daugeliu atžvilgių. Naujasis orlaivis aprūpintas patobulintais „Smooth Flex Wing“ sparnais, kuris pagerina nusileidimo efektyvumą ir padidina mažesnių orlaivių prieigą prie esamų kilimo ir tūpimo takų.
Naujasis „Bombardier“ orlaivis taip pat yra labai patogus. Bendrovė įdiegė įvairių sprendimų, skirtų kelionių komfortui pagerinti, įskaitant „Pur Air“ sistemą, kuri kas 90 sekundžių tiekia gryną orą į saloną. Tuo tarpu „Soleil“ apšvietimas leidžia reguliuoti šviesos kiekį skrydžio metu, palaikant natūralius miego režimus. Gamintojas lėktuve įrengė keturias zonas ir specialią įgulos poilsio erdvę.
„Concorde“ buvo viršgarsinis lėktuvas, galėjęs skristi didesniu nei 2 macho greičiu, tačiau buvo labai triukšmingas. Jis buvo nutrauktas 2003 m.
