„Ryanair“ sprendimas palies 55 tūkstančius  ()

Nepateisino išlaidų ir laiko.


„Ryanair“
„Ryanair“
© Raimond Spekking (Atvira licencija) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Ryanair_-_Boeing_737-800_-_EI-EVO_-_Cologne_Bonn_Airport-6448.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Ryanair“ uždaro savo lojalumo programą „Prime“ praėjus mažiau nei metams nuo jos paleidimo.

„Ryanair Prime“ lojalumo programa, kuri veikė tik aštuonis mėnesius, nuo 2025 m. lapkričio 28 d. nebepriims naujų narių. 55 000 esamų abonentų išlaikys savo privilegijas iki 2026 m. spalio mėn.

„Prime“ nariai mokėjo 79 eurus per metus ir gaudavo įvairių privalumų, įskaitant nemokamą vietų rezervavimą, kelionių draudimą, prieigą prie 12 išskirtinių išpardavimų ir neribotą skrydžių užsakymų skaičių sumažintomis kainomis.

[EU+Kuponai] Lietuvoje taip pigiai nerasite! Mega šlifuoklių rinkiniai + kabelių nužievinimo mašinos. Paskutiniai vienetai

Fantastiškai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

12 mėn. garantija

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Pasak „The Independent“, nuo programos paleidimo nariai gavo nuolaidų už daugiau nei 6 mln. eurų, o bendrovė uždirbo tik 4,4 mln. eurų pajamų iš prenumeratos. „Ryanair“ rinkodaros direktorė Dara Brady sprendimą uždaryti „Prime“ paaiškino tuo, kad programa nepateisino išlaidų ir laiko, reikalingo išskirtiniams mėnesiniams išpardavimams organizuoti.

 

„Ryanair“ pabrėžė, kad ateityje bendrovė daugiausia dėmesio skirs mažiausių kainų teikimui visiems keleiviams, nes iki 2025 m. pabaigos tikisi pervežti daugiau nei 207 mln. žmonių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(0)
(0)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()

Susijusios žymos: