Rusija turi problemą. Dėl vienos priežasties ji praras kelis šimtus sraigtasparnių  ()

Šį defektą sunku ištaisyti.


Mi-8
Mi-8
© Dmitry Terekhov from Odintsovo, Russian Federation, CC BY-SA 2.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mi-8_(14345997200).jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Apie 300 pasenusių rusiškų Mi-8 sraigtasparnių gali būti nurašyti per penkerius metus, nes jų eksploatavimo laikas beveik pasibaigęs. Net Kremliaus žiniasklaida tai pripažino, remdamasi susitikimu su sraigtasparnių gamintojų ir operatorių atstovais.

Šių metų pabaigoje buvo atmestas dvidešimties senų Mi-8T transporto sraigtasparnių eksploatavimo laiko (veiklos laikotarpio) pratęsimas. Dar 40 senų sraigtasparnių gali laukti toks pats likimas 2026 m.

Pasak ekspertų, jei pramonė kitais metais praras 50–60 sraigtasparnių dėl to, kad jų eksploatavimo laikas nebus pratęstas, tai gali sukelti įrangos trūkumą, transporto sutrikimus ir sunkumus vykdant suplanuotas misijas.

Vau! Šis dulkių siurblys robotas veikia netgi su AI, ir yra totaliai vertas įsigyti - pamiršite grindų valymo rūpesčius (MOVA P50 Pro Ultra APŽVALGA)
2451 4

Tai yra geriausias mano kada nors išbandytas dulkių siurblys-robotas, su eile pažangių AI funkcijų ir neįtikėtinų galimybių, kurios, tiesą pasakius, net nežinojau kad šiuo metu jau egzistuoja tokios rūšies gaminiuose.

Išsamiau

Iš viso Rusijos Federacijoje naudojama apie 300 civilinių ir karinių Mi-8 sraigtasparnių, pagamintų iki 1991 m. Jų eksploatavimo laikas kaskart pratęsiamas, tačiau to negalima daryti neribotą laiką dėl skrydžių saugos reikalavimų ir federalinių aviacijos taisyklių.

Viena iš riboto eksploatavimo laiko priežasčių – senų Mi-8T uodegos sijos problemos, kuri gali įtrūkti veikiant apkrovai. Šį defektą sunku ištaisyti. Vidutiniškai 40 metų senumo orlaivis atliko apie 15 000 skrydžio valandų, o gamintojas nurodė 20 000 ribą. Todėl jie vis dar turi tam tikrą rezervą, bet jis gana ribotas.

 

Kita problema, susijusi su tokių orlaivių eksploatavimo laiko pratęsimu, yra dalių trūkumas. Rusijos pramonė negali suspėti gaminti atsarginių dalių šio tipo orlaiviams, kurie nebėra ženkliai naudojami fronto linijose.

Unian“ pranešė, kad Rusijos karinių transporto lėktuvų problemos paveikia ne tik sraigtasparnius, bet ir orlaivius. Reikėtų pažymėti, kad neseniai Rusijos Federacijos Ivanovo srityje sudužo karinis transporto lėktuvas An-22. Per avariją žuvo visa septynių asmenų įgula.

 

Ukrainiečiai citavo Rusijos žiniasklaidą, kuri pranešė, kad An-22 buvo naudojamas daugiau nei 50 metų ir greičiausiai sudužo dėl techninio gedimo. Pasak liudininkų, orlaivis ėmė irti ore.

Ekspertai mano, kad Rusijos kariniai transporto lėktuvai yra gerokai pervargę. Dėl to kyla naujų avarijų ir nelaimių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(4)
(1)
(3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()