„Ryanair“ keliasi į Vilnių: Kauno oro uosto augimas baigtas? (8)
Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ paskelbė, kad nuo lapkričio 7 d. iš Kauno į Vilnių perkelia penkis maršrutus. Nuo lapkričio iš Kauno „Ryanair“ skraidys tik keturiomis kryptimis.
Visi šio ciklo įrašai |
|
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
„Ryanair“ Šiaurės ir Baltijos šalių regiono pardavimų ir rinkodaros vadovė Elina Hakkarainen nurodo, kad „Kaunas lieka svarbia „Ryanair“ baze”, tačiau bendrovė nepaaiškina, kodėl perkelia maršrutus.
Į Vilnių perkeliami „Ryanair“ maršrutai į Briuselį, Lydsą, Liverpulį, Lutoną ir Oslą.
Kauno oro uosto komercijos vadovė Jūratė Baltrušaitytė plačiai komentuoti „Ryanair“ sprendimo perkelti penkis skrydžius iš Kauno į Vilnių nenorėjo.
„Kaune keleivių skaičius sumažės. Kiekvienam oro uostui skrydžių skaičius yra svarbus. Kaip bus ateityje, nesu linkusi spėlioti ir prognozuoti. Oro linijos kol kas paskelbė tokią informaciją, todėl tik ja dabar ir galima vadovautis“, - teigė pašnekovė.
Pasak J. Baltrušaitytės, šiuo metu su trimis skrydžių bendrovėmis dirbantis oro uostas ir toliau stengsis derėtis su naujomis oro linijomis, didinti keleivių skaičių bei plėsti skrydžių geografiją.
Paklausta, ar nebijoma, jog pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ nuspręs išvis pasitraukti iš Kauno, oro uosto atstovė teigė: „Nereikėtų spėlioti. Vadovaujamės tik konkrečiais sprendimais. O kas gali būti ateityje.... gyvenimas įvairus. Nedrįsiu spėlioti“.
„Ryanair“ iš Kauno bent jau kol kas ir toliau skraidys į Bristolį, Dubliną, Frankfurtą bei Londoną.
Mato Susisiekimo ministerijos ranką
Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas penktadienį Kauno radijo stotyje „Tau“ neigiamai įvertino „Ryanair“ sprendimą mažinti skrydžių skaičių iš jo valdomo miesto oro uosto.
„Tą buvo galima prognozuoti. Aišku, nei kompanijos, nei oro uosto vadovai ar atstovai sau neleis to komentuoti, bet aš galiu nurodyti pagrindinę priežastį – tai dėka Susisiekimo ministerijos pozicijos ir politikos. Greičiau net galima sakyti – politikos, deja, sulaukėme tokių veiksmų“, - komentavo A. Kupčinskas.
Meras teigė, kad Susisiekimo ministerija dar prieš kelis metus sutarė, kad Kaunas turi būti pigių skrydžių oro uostas, o Vilniaus – daugiau prestižinių, tačiau ministerijos politika pasikeitė. „Mano žiniomis, buvo skirta 24 mln. litų „Recharge in Vilnius“ programai, per kurią buvo viliojamos kompanijos „Ryanair“ ir „Wizzair“, - teigė meras.
Kauno vadovas paminėjo, kad būtent tokia politika ir galėjo turėti įtakos dėl Kauno oro uosto direktoriaus Arijano Šliupo pasitraukimo iš pareigų.
Susisiekimo ministro Eligijaus Masiulio patarėjas ryšiams su visuomene Martynas Čerkauskas neigia Kauno mero išsakytus kaltinimus ministerijai. „Kauno meras jau ne pirmą kartą skleidžia melagingą informaciją apie 24 mln. litų ir oro bendrovių viliojimą pinigais į Vilniaus oro uostą. Noriu užtikrinti, kad nei Vilniaus oro uostas, nei valstybė finansiškai neremia nei vienos oro kompanijos“, - teigė jis.