„Solar Impulse 2“ pakilo pavojingiausiam skrydžio etapui (0)
Saulės energija varomo lėktuvo pilotas ryžosi baisiausiam išbandymui ir maždaug 2 val. 40 min. nakties pakilo iš Nandzingo miesto rytų Kinijoje šešių parų skrydžiui per Ramųjį vandenyną į JAV Havajus. Tai bus ilgiausias laiko tarpas kelionės aplink pasaulį metu, kurį pilotui beveik nejudant teks išbūti nehermetiškoje, dieną kaistančioje, naktį šąlančioje kabinoje.
Visi šio ciklo įrašai |
|
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Revoliucinių technologijų lėktuvas „Solar Impulse 2“ (Si2) anksti sekmadienį (Lietuvos laiku – šeštadienį 21 val. 40 min.) pakilo šešių dienų ir naktų skrydžiui per Ramųjį vandenyną. Prasidėjo ilgai atidėliotas laukiant tinkamų oro sąlygų septintas – ambicingiausias ir ilgiausias kelionės aplink pasaulį, naudojant tik Saulės energiją, etapas.
Organizatoriai mano, kad 8 500 km skrydžio metu gali būti pasiektas vieno piloto skrydžio trukmės rekordas.
„Oro prognozės rodo, kad dabar gera proga ir turime stabilų oro koridorių iki Havajų. Laikau sukryžiuotus pirštus ir viliuosi kirsti Ramųjį vandenyną“, – prieš pakilimą žurnalistams sakė A.Borschbergas.
Kovo 31 d. atskridęs iš Mianmaro į Čongčingą, lėktuvas dėl blogų oro sąlygų Kinijoje užstrigo bent dviem savaitėms. Dabartiniame skrydžio plane tipiškų Azijoje taifūnų grėsmės nenumatoma.
„Esu įsitikinęs, kad turime visas galimybes rasti teisingą kelią ir pasiekti tikslą“, – sakė A.Borschbergas.
Daugybės kompanijų ir mokslininkų kurtas lėktuvas Si2 savo skrydžiu rodo, kad „žalioji“ energija jau gali veikti realiame pasaulyje. Kovo mėnesį Abu Dabyje prasidėjusi kelionė suskirstyta į 12 etapų. Per tą laiką lėktuvas ore išbus 25 paras.
Organizatoriai mano, kad 8 500 km skrydžio metu gali būti pasiektas vieno piloto skrydžio trukmės rekordas.
„Oro prognozės rodo, kad dabar gera proga ir turime stabilų oro koridorių iki Havajų. Laikau sukryžiuotus pirštus ir viliuosi kirsti Ramųjį vandenyną“, – prieš pakilimą žurnalistams sakė A.Borschbergas.
Kovo 31 d. atskridęs iš Mianmaro į Čongčingą, lėktuvas dėl blogų oro sąlygų Kinijoje užstrigo bent dviem savaitėms. Dabartiniame skrydžio plane tipiškų Azijoje taifūnų grėsmės nenumatoma.
„Esu įsitikinęs, kad turime visas galimybes rasti teisingą kelią ir pasiekti tikslą“, – sakė A.Borschbergas.
Daugybės kompanijų ir mokslininkų kurtas lėktuvas Si2 savo skrydžiu rodo, kad „žalioji“ energija jau gali veikti realiame pasaulyje. Kovo mėnesį Abu Dabyje prasidėjusi kelionė suskirstyta į 12 etapų. Per tą laiką lėktuvas ore išbus 25 paras.
(11)
(2)
(9)
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško
UAB „BNS“ sutikimo draudžiama