Smogta Putino „pasaulio pabaigos lėktuvui“? Kas tai per žvėris (Foto, Video) ()
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Amerikietiškasis „Nightwatch“
Amerikietiškas analogas vadinasi „Nightwatch“ ir buvo sukurtas iš „Boeing 747“ orlaivio, gerą dešimtmetį prieš „Maxdome“ pirmąjį skrydį. Lėktuvas išlaiko savo salono langus, tačiau, kaip pranešama, yra apsaugotas nuo EMP, ekranuojant įrangą ir laidus, taip pat išlaikant analoginius prietaisus kabinos viduje.
„Boeing 747 E-4B“ skirti užtikrinti JAV gynybos sekretoriaus ir aukšto rango karinio personalo komandų postą branduolinio karo atveju. Lėktuvas, galintis išbūti ore kelias dienas, gali atlaikyti branduolinio sprogimo elektromagnetinį impulsą.
Šaltojo karo metais sukurtas „Nightwatch“ turi tris denius. Jis talpina 112 žmonių įgulą ir gali skristi 12 valandų nenusileidęs, o degalų papildymas iš oro tankeriais KC-135 reiškia, kad jis ore gali išbūti net dvi savaites.
Viduje yra 18 poilsio ir šeši vonios kambariai, instruktažų salė, konferencijų salė, darbo ir vadovų patalpos, jo dekoras yra funkcionalus, atitinkantis karinį vaidmenį.
Ant lėktuvo nugaros esantis „burbulas“ vadinamas SATCOM, jame yra daugybė palydovinių ir kitų antenų, kuriomis galima susisiekti su bet kuriuo JAV laiku, povandeniniu laivu ar orlaiviu bet kurioje pasaulio vietoje.
Vienas iš pagrindinių lėktuvo gebėjimo veikti branduolinio karo atveju yra tai, kad jo veikimo ir valdymo sistemos yra analoginės, o ne skaitmeninės, todėl jis yra mažiau jautrus elektromagnetiniam impulsui, atsirandančiam po branduolinio sprogimo.
Bent vienas iš šių lėktuvų yra budėjimo režimu 24 valandas per parą.