Tikslas pasiektas: lietuviškas visureigis be vairuotojo sėkmingai klampoja per pusnis (Foto, Video)  ()

„Galime drąsiai pasakyti: mes padarėme tai, ką buvome užsibrėžę. Mes sukūrėme patikimą hibridinę pavarą ir mūsų „Krampus“ gali važiuoti tiek su vairuotoju, tiek ir be vairuotojo“, – teigia Lietuvos kariuomenės atsargos majoras, ginkluotės entuziastas ir lietuviško visureigio (ATV) „Krampus“ kūrėjas Darius Antanaitis.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

D.Antanaitis internete pasidalijo vaizdo įrašu, kaip jo vadovaujamos lietuvių kompanijos „Ostara“ sukurtas hibridinis dyzelinis-elektrinis visureigis įveikinėja snieguotą trasą.

Vaizdo įrašas geriausiai matomas žiūrint išmaniuoju telefonu:

 

Kaip lrytas.lt yra pasakojęs kūrėjas, „Krampus“ idėja buvo pradėta svarstyti 2010–2012 metais, o projekto pradžia reikėtų laikyti 2017 m. Didžioji dalis projekto finansavimo vyksta iš privačių lėšų.

Lietuvių tikslas – sukurti ir išbandyti platformą, kurią galima būtų pritaikyti įvairiose srityse: sienos apsaugoje, aplinkosaugoje, kalnakasyboje, galbūt karyboje ir kitur. Savavaldžio visureigio funkcija suteiktų galimybę pasiųsti mašiną ten, kur žmogui vykti būtų pavojinga, elektrinė pavara taptų privalumu ten, kur dėl slėgio ar kitų sąlygų (pavyzdžiui, aukštikalnėse) vidaus degimo varikliai susiduria su problemomis.

 

 

Elektrinė pavara taip pat leidžia visureigiui judėti itin tyliai – kas būtų privalumu specialiųjų tarnybų ar karinėse operacijose.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
Autoriai: Adomas Rutkauskas
(27)
(4)
(23)

Komentarai ()