Kaip fantastiniuose filmuose! JAV rengia beprotišką planą, kaip nugalėti Rusiją ir Kiniją - „priešas bus taip šokiruotas, kad negalės nieko padaryti“  ()

Neuroninis tinklas, valdantis laivyną, padės veikti nenuspėjamai. Priblokšti priešininkai nieko nepajėgs padaryti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

JAV karinis jūrų laivynas ketina pristatyti naują „Overmatch“ projektą, kurio tikslas – supaprastinti ir efektyvinti laivyno valdymą. Projekto pagrindas yra „Integrated Combat System“ (ICS) – vienas nuo kito nepriklausomas programinės įrangos paketas, kurį vykdant misijas gali naudoti visi laivai pavieniui arba grupėje, skelbia „Defense News“.

Sistema dar tik pradiniame kūrimo etape, tačiau, pasak kontradmirolo Fredo Pyle'o, ji bus įdiegta per 2–3 metus. Jis mano, kad ICS leis antvandeninei kovinei grupei, smogiamajai grupei ir laivynui (arba bet kokiam laivų ir dronų deriniui) veikti vieningai kaip vienam organizmui. Kariuomenė pridūrė, kad integruotos kovos sistemos vertė slypi jos gebėjime užtikrinti puikų sprendimų priėmimą „kompiuterio greičiu“. Karinis jūrų laivynas įgis naujų galimybių naudodamas programinę įrangą, o ne diegdamas brangią aparatinę įrangą.

Youtube sprogdinantis ir lietuvių puikiai vertinamas! Štai ką sugeba 5in1 robotas iš „Xiaomi“ ekosistemos (Video, „Roidmi EVA“)
5874 3

„ROIDMI EVA“ yra „Xiaomi“ ekosistemos kompanijos produktas, sulaukęs stulbinamo dėmesio ir sėkmės. Ir dabar šis neregėtų galimybių įrenginys už specialią kainą.

Išsamiau

„Sprendimus priimantis pareigūnas laive arba smogiamojoje grupėje, karinio jūrų laivyno operacijų centre, galės „prijungti“ bet kurį jutiklį prie bet kurio šaulio“, – sakė jis žurnalistams.

Brianas Clarkas, Hadsono instituto tyrimų centro karinio jūrų laivyno operacijų ekspertas, neseniai „Defense News“ sakė, kad „Overmatch“ projektas apima „vadovų valdymo ir valdymo įrankių kūrimą, kad jie galėtų naudoti savo turimus ryšius veiksmų planams kurti ir koreguoti, o paskui juos įgyvendinti mastu ir tempu, kurio priešas tiesiog nesitiki“. Clarke'as pridūrė, kad ne visi įrankiai yra varomi dirbtinio intelekto, tačiau juose yra mašininis mokymasis, padedantis sukurti efektyviausius scenarijus. Kūrėjai siūlo kariuomenei pasikliauti modeliavimo ir modeliavimo įrankiais, kad nustatytų tolesnius veiksmus misijų metu.

 

DI laivyno valdymo vertė, Clarko teigimu, ta, kad JAV priešai, tokie kaip Kinija ir Rusija, tikėsis, kad JAV kariuomenė elgsis nuspėjamai pagal nusistovėjusią doktriną, tačiau iš tikrųjų taip nebus.

„Jei galime būti kiek įmanoma nenuspėjami, priešas negalės numatyti mūsų veiksmų ir jų pasekmių. Galbūt tai atgrasys Kiniją“, - komentavo jis.

JAV gynybos departamentas jau investavo į sprendimų priėmimo priemones. Pavyzdžiui, Gynybos departamento Pažangių tyrimų projektų agentūra sukūrė dirbtinio intelekto programą, kuri padės laimėti oro mūšius.

 

Plėtojant „Overmatch“ projektą, karinis jūrų laivynas greičiausiai padidins investicijas į sprendimų priėmimą ir ryšių technologijas. Pyle'o teigimu, kovinei grupei priklausantys laivai keičiasi informacija, bet ne taip greitai, kaip norima. Sujungus kovines sistemas, kiekvienas laivas galės matyti tai, ką mato kiti, o sprendimų priėmimo įrankiai padės kariuomenei nustatyti „geriausią variantą su didžiausia kovos sėkmės tikimybe“. DI apskaičiuos kiekvieno laivo raketų kainą, pasakys, ar naudoti nukreiptos energijos ginklus ir elektroninį karą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(47)
(3)
(44)

Komentarai ()