[ŽT] „Lėktuvas vienas, o dalys skirtingos.“ Kodėl Rusijai sunku išlaikyti visus „Tu-22M3“ kovinėje parengtyje (Video)  ()

Aviacijos ekspertas Anatolijus Chrapčinskis interviu metu paaiškino, kad „Tu-22M3“ yra skirtingų serijų, todėl dalys iš vienos gali netikti kitai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Praradus 4 Rusijos kariuomenės lėktuvus „Tu-22M3“, sugadintus bombonešius atkurti nebus taip paprasta. Faktas yra tas, kad skirtingu metu orlaivis buvo skirtingų serijų. Apie tai interviu metu kalbėjo aviacijos ekspertas Anatolijus Chrapčinskis.

Tu-22“ buvo sukurti dar sovietiniais laikais, todėl turėjo skirtingas serijas ir dalis. Tiesą sakant, po kiekvieno atnaujinimo pasirodė dar vienas orlaivis, sako Anatolijus Chrapčinskis.

„Tu-22“ serijų buvo daug. Jie buvo gaminami skirtingu laiku, buvo įvairių patobulinimų, taip pat džiovintuvas (pagalbinis jėgos agregatas) - jis taip pat gali netikti kitam lėktuvui. Yra gana įdomi situacija ten... „Tu-22“ išgyveno kelis modernizavimo etapus nuo sovietinių laikų – „Tu-22M“, „Tu-22M0“, „Tu-22M1“, „Tu-22M2“, M3 ir net M4. Jie vyko nuo septintojo dešimtmečio iki SSRS žlugimo. Keitėsi oro įsiurbimo varikliai, keitėsi valdymo blokai ir t. t., kiekvieną kartą pasirodydavo beveik naujas lėktuvas,“ – pasakojo Anatolijus Chrapčinskis.

 

Be to, Rusijos Federacija turi savo „Tu-22M3“ modernizavimo programą. Maskvai tai yra vienintelė galimybė, nes ji nesugeba pagaminti naujų strateginių bombonešių: prarasta daug laiko ir išteklių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(13)
(0)
(13)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()