[ŽT] „Namo išvyksta ne visi.“ Didelė įtampa Lenkijos-Baltarusijos pasienyje. Ką daro „lukašistai“  ()

Kas vyksta Lenkijos ir Baltarusijos pasienyje.

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Charter97.org skaitytoja Jelena pasakojo apie sulaikymus ir tardymus prie Lenkijos ir Baltarusijos sienos. Lukašistai sulaikė šešis žmones:

— Anądien grįžome iš Lenkijos, aplankėm vaikus, susitikome su anūkais, lankėmės muziejuose, kavinėse, su šventine nuotaika keliavome namo. Pasirinkome naktinę kelionę, kad atvyktume į Minską, o tada keliautume į savo miestelį.

Lenkijos sieną kirtome greitai, galima sakyti – per dvi valandas, bet Baltarusijos pasienyje stovėjome aštuonias. Kažkas sakys, kad dabar visi tiek laukia, bet mes važiavome įprastu autobusu, kuris turi važiuoti tam tikru grafiku ir turi pirmenybę pasienyje.

Muitininkai prie mūsų nesikabinėjo, turistų krepšiais nesidomėjo, bet autobusas visą naktį stovėjo, nemiegojome, nes autobuse jautėsi įtempta atmosfera. Visi sėdėjo tokie susitraukę, tarsi bandė įsilieti į interjerą.

Keliautojams niekas nieko neaiškino, sėdi ir sėdėk, ne šaltyje gi. Po aštuonių valandų laukimo išvažiavome.

Nuvažiuojame nuo sienos, lengviau atsikvėpiame, o tada salone pasigirsta frazė, paaiškinanti, kodėl taip ilgai buvome sulaikyti. Buvo apklausti šeši žmonės, namo išvyko ne visi.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(7)
(17)
(-10)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.