„Amerikietiški“ superdronai pasirodė Šiaurės Korėjoje. Kas vyksta (Foto)  ()

Net jei Šiaurės Korėja nesugeba pagaminti tokių technologiškai pažangių bepiločių orlaivių kaip JAV, pats tokių bepiločių orlaivių gamybos faktas yra stulbinantis, rašo žurnalistai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šiaurės Korėja atliko vidutinio nuotolio kietojo kuro balistinės raketos bandymus. Tuo pačiu metu Kim Jong Unui buvo parodyti dronai, kurie iš tikrųjų yra amerikiečių RQ-4 „Global Hawk“ ir MQ-9 „Reaper“ kopija. Apie tai praneša „The War Zone“.

Šiaurės Korėjos diktatoriui Kim Jong Unui buvo parodyti pažangiausi dronai „Saetbyol-4“ (Ryto žvaigždė-4) ir „Saetbyol-9“ (Ryto žvaigždė-9). Vizualiai „Saetbyol-4“ labai panašus į amerikietišką RQ-4 „Global Hawk“. Saetbyol-9 yra labai panašus į MQ-9 „Reaper“.

Remiantis Tarptautinio strateginių studijų instituto (IISS) duomenimis, KLDR pozicionuoja „Saetbyol-4“ kaip strateginį žvalgybinį bepilotį orlaivį, o „Saetbyol-9“ – kaip daugiafunkcį smogiamąjį droną. Pirmą kartą dronai buvo pademonstruoti 2023 metų liepą, kai buvo parodytas jų skrydis. Tuo pat metu jie debiutavo ginklų parodoje, kurioje dalyvavo Rusijos gynybos ministras Sergejus Šoigu ir Kim Jong Unas.

 

Nuo tada daugiau informacijos apie Šiaurės Korėjos bepiločių orlaivių ypatybes nebuvo visuotinai prieinama. IISS ataskaitoje teigiama, kad dėl „Saetbyol-4“ panašumo į „Global Hawk“ jo skrydžiai turėtų būti dideliame aukštyje. Charakteristikos priklauso nuo variklio veikimo ir kitų veiksnių. Gali būti, kad charakteristikos yra geresnės nei RQ-4A, kuris skraido daugiau nei 30 valandų ir atlieka stebėjimą ir žvalgybą.

 

 

„Saetbyol-9“ yra raketų nešiklis, kurios vizualiai primena AGM-114 „Hellfire“. Akivaizdu, kad technologijos, kurios yra amerikietiškuose dronuose, nėra prieinamos Šiaurės Korėjai. Tačiau tai nereiškia, kad jie yra prastesnio funkcionalumo.

Kita problema – sudėtingos kompozicinės konstrukcijos, iš kurių gaminami šie orlaiviai, ir variklių technologijos. Dėl paprastesnių technologijų ir mažesnio našumo variklių galima pasiekti daug mažesnius aukščius ir atstumą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(13)
(29)
(-16)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()