„Turėjo įlipti Rusijos VIP.“ Netikėta paslaptis. Ką padarė FSB (Video) ()
Il-76 lėktuve galėjo būti ir raketų, ir žmonių.
Visi šio ciklo įrašai |
|
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Belgorodo srityje sudužusiu lėktuvu Il-76 turėjo skristi Rusijos Federacijos VIP pareigūnai ir kariškiai, tačiau FSB neįleido jų į lėktuvą. Šių žmonių pavardės žinomos ir bus pateiktos vykdomam tyrimui.
Apie tai pranešė „Telegram“ kanalas „Ukraina 365“, remdamasis Ukrainos gynybos ministerijos Vyriausiosios žvalgybos valdybos atstovu Andrijumi Jusovu.
Interviu „Radio Svoboda“ jis teigė, kad šios detalės žvalgybai tapo žinomos po karinio transporto lėktuvo, kuriame, Rusijos Federacijos duomenimis, buvo 65 Ukrainos belaisviai, katastrofos.
Jusovas teigė, kad po nelaimės į Belgorodo morgą buvo pristatyti tik 5 lavonai, o rusų gelbėtojams nebuvo leista apžiūrėti avarijos vietos.
Jis taip pat pridūrė, kad Kyjivas negavo nei rašytinio, nei žodinio Rusijos Federacijos prašymo užtikrinti oro erdvės prie Belgorodo saugumą nelaimės dieną.
Be to, kaip pažymėjo Jusovas, tuo pat metu ore šioje srityje skrido dar du Rusijos kariniai transporto lėktuvai – An-26 ir An-72.
Pasak jo, Belgorodo aerodromą Rusija naudoja kariniams tikslams, iš ten leidžiamos raketos S-300 Charkivo apšaudymui. Per praėjusį belaisvių apsikeitimą, kai buvo naudojamas oro transportas, Rusija paprašė Ukrainos užtikrinti apsaugą, tačiau šį kartą taip neatsitiko.
Jusovas taip pat pareiškė, kad, pasak Vyriausiosios žvalgybos valdybos, Il-76 lėktuve galėjo būti ir raketų, ir žmonių, kurie buvo naudojami kaip gyvi skydai. Remiantis Rusijos propagandiniais pareiškimais apie lėktuve esančių žmonių skaičių, šis lėktuvas buvo užpildytas tik trečdaliu. Kyla retorinis klausimas, kodėl jis buvo naudojamas kartu su kitais dviem An-26 ir An-72 lėktuvais.