„Ją paliko beveik visi.“ Kas nutiko „Aeroflot“ ()
Kitų galimybių rusai neturi.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Didžiausia Rusijos aviakompanija „Aeroflot“ turi kritinių problemų: neseniai ją paliko beveik visi aukščiausi skrydžių palydovų tarnybos vadovai. Anksčiau dėl prasto vadovybės požiūrio ir pernelyg intensyvaus skrydžių grafiko be poilsio ar atostogų vienu metu paėmė nedarbingumą apie 1500 darbuotojų.
Rusijos žiniasklaida sužinojo apie didelį orlaivių atsarginių dalių trūkumą ir transportavimo mažinimą. Aviakompanijos vadovybė planuoja išmontuoti kai kuriuos lėktuvus, kad gautų dalių kitiems. Kitų galimybių rusai neturi. „Pobeda“ (Rusijos pigių skrydžių bendrovė, „Aeroflot“ grupės dukterinė įmonė) turi didelių bėdų.
Rusijos ekonomikos analitikas Anatolijus Nesmijanas pabrėžia, kad dabar, be didėjančių problemų dėl materialinės Rusijos lėktuvų parko dalies (po Vakarų sankcijų), atsiranda naujų problemų su personalu.
Pasak jo, Rusijos dydis reikalauja nuolatinio transporto susisiekimo, o tai yra jos kritinis pažeidžiamumas. Tačiau laipsniškas, bet nuolatinis oro eismo blogėjimas Rusijoje sukuria papildomą veiksnį katastrofiškiems pokyčiams netolimoje ateityje.
Prasidėjus Rusijos invazijai, aviacijos skrydžiai buvo uždrausti pietiniuose Rusijos regionuose, po to išaugo eismas antžeminiu būdu, padaugėjo avarijų ir žuvusiųjų. Per pastaruosius metus mirtingumas pietiniuose Rusijos Federacijos greitkeliuose, palyginti su laiku prieš karą, išaugo beveik trečdaliu.
Anot jo, situacija Rusijai nieko gero nežada.