„Bakai tušti. Belieka melstis. Dėsim į žemę.“ Pilotai pakraupę  (1)

Aviakompanijos „Pobeda“ darbuotojas atkreipė dėmesį į „nusikalstamus vadovybės veiksmus, dėl kurių pradėta skraidinti su minimaliu degalų kiekiu“.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© rauschenberger (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/transport-plane-flight-sky-cloud-5207942/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vakarų sankcijos daro įtaką Rusijai, o tai taip pat turi įtakos aviacijai. Aviakompanija „Pobeda“, bandydama sutaupyti pinigų, reikalauja, kad į lėktuvus būtų pilama kuo mažiau degalų. Tai savo ruožtu sukelia stresą pilotams, kurie nėra tikri, ar jiems pavyks saugiai pasiekti tikslą.

Pigių Rusijos oro linijų bendrovės „Pobeda“ pilotai susirūpinę dėl įmonėje įvestų naujų taisyklių. „Telegram“ kanalas „Aviatoršina“ praneša, kad aviakompanijos lėktuvai pradėjo taupyti degalus. Pilotai baiminasi, kad jiems nepavyks pasiekti oro uosto kilimo ir tūpimo tako ir saugiai nusileisti. Vienas iš pilotų skundą dėl degalų taupymo pateikė šių metų rugpjūčio viduryje.

[EU+Kuponai] Pasaulinė „Titan Army“ portabilaus Android 4K ekrano premjera! Įspūdingas daiktas kiekvienam
4123

„Titan Army V32D4U Pro“ premjera!

Nuolaidų kuponai

Dovanos

Iš Europos sandėlių

Iki 2 metų garantijos

1) „Titan Army V32D4U Pro“ - portabilus Android 4K ekranas

2) „Titan Army C32C1S“ - 31,5 colių, 2K, 240Hz lenktas žaidimų monitorius

3) „Titan Army P32A2S2“ - 32 colių, QHD, 240Hz žaidimų monitorius

Išsamiau

Kreipdamasis į atitinkamas institucijas, aviakompanijos „Pobeda“ darbuotojas atkreipė dėmesį į „nusikalstamus vadovybės veiksmus, dėl kurių pradėta skraidinti su minimaliu degalų kiekiu“.

Pilotas pabrėžė, kad papildžius lėktuvą degalais pasirodo pranešimas, informuojantis, kad degalų rezervas – kurio reikia lėktuvui skristi, pavyzdžiui, į alternatyvų oro uostą – išeikvotas arba tiesiog trūksta.

Be to, susirūpinęs „Pobeda“ darbuotojas atkreipė dėmesį, kad skrydžio maršrutui skaičiuoti naudojamos trumpiausios schemos, kurios praktiškai nebenaudojamos.

 

Piloto nuomone, aviakompanijos vadovybė tikisi ištiesinti skrydžio kursą, su kuo, savo ruožtu, nenori sutikti skrydžių vadovai. Tai, be kita ko, kyla iš būtinybės vengti blogų oro sąlygų, pavyzdžiui, audrų. Spaudimas toks stiprus, kad – kaip nurodė skundo autorius – daugelis pilotų bijo pranešti, kad reikia daugiau degalų.

Atlikus pakeitimus, pilotai privalo pateikti paaiškinimus, o jei tai vyksta reguliariai arba nesilaikoma rekomendacijų „skristi griežtai pagal skaičiavimus“, pilotai kviečiami į biurą, kur „tikrinamos jų žinios apie dokumentus, net ir tuos, kurių neprivaloma žinoti mintinai“, – rašoma skunde.

 

„Degalų užtenka 30 minučių. Kur nusileis tiek lėktuvų vienu metu? Aš tai patyriau asmeniškai. Belieka melstis. Dėsim į žemę“ – stebisi skundą pateikęs pilotas.

Jis taip pat pridūrė, kad tarp bendradarbių pastebimas stresas turi įtakos pilotų priimtų sprendimų teisingumui ir tinkamam situacijos įvertinimui. Dėl darbo sąlygų daugelis pilotų pasitraukė iš darbo. Kitas pilotas patvirtino skundą pateikusio darbuotojo informaciją.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(111)
(7)
(104)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)