Rusija maldauja Indijos pagalbos ()
Indija išreiškė abejones dėl tokio pasiūlymo.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Rusija pateikė pasiūlymą leisti Indijos oro linijoms vykdyti vietinius skrydžius savo teritorijoje, nes jos pačios oro vežėjai negali patenkinti paklausos dėl Vakarų sankcijų, ribojančių joms prieigą prie JAV ir Europos orlaivių gamintojų bei komponentų tiekimo.
Rusija prieš mėnesį kreipėsi į Indiją, Kiniją ir kelias Centrinės Azijos šalis su „kabotažo“ pasiūlymu leisti jų oro linijoms vykdyti skrydžius RF vidaus maršrutais, sakė žmonės, žinantys apie įvykius. Pasak jų, šis klausimas vėl buvo iškeltas per praėjusią savaitę ministro pirmininko Narendra Modi vizitą Rusijoje per BRICS viršūnių susitikimą.
|
Tačiau Indijos oro linijos išreiškė abejones dėl pasiūlymo ir pareiškė, kad joms nebūtų naudinga vykdyti veiklą RF.
Trūksta lėktuvų, kurie galėtų skraidyti vietoje, vyriausybei sakė vežėjai.
(Kabotažas – tai oro transporto bendrovės teisė vežti vietinius keleivius užsienio valstybės teritorijoje. Tik Australija ir Naujoji Zelandija šiuo metu leidžia viena kitai kabotažo paslaugas.)
Indijos civilinės aviacijos ministerija ir Rusijos ambasada Naujajame Delyje neatsakė į užklausas šia tema.
„Didžioji dalis Indijos vežėjų parko yra išnuomota, o nuomotojai neduos leidimo savo lėktuvams skristi į Rusiją. Be to, rizikuojame prarasti draudimo apsaugą“, – sakė vyresnysis oro linijų vadovas. „Yra didžiulis orlaivių trūkumas ir mes negalime patenkinti planuojamos plėtros. Esant tokiai situacijai, mažai tikėtina, kad toks projektas bus įgyvendintas“.
Prieš Ukrainos karą „Boeing“ ir „Airbus“ lėktuvai sudarė didžiąją dalį Rusijos oro linijų parko.
Tačiau dėl sankcijų visi suplanuoti orlaivių pristatymai buvo sustabdyti ir perduoti kitų šalių oro linijoms. „Tata Group“ priklausančiai „Air India“ anksčiau buvo pristatyti šeši „Airbus A350“, kurie iš pradžių buvo skirti Rusijos oro vežėjui „Aeroflot“.
Taip pat Vakarų kompanijos sustabdė komponentų ir programinės įrangos tiekimą Rusijai.
Orlaiviams reikalingas nuolatinis komponentų keitimas ir reguliarus programinės įrangos atnaujinimas, taip pat patikrinimų režimas.
Tai smarkiai paveikė plėtrą. Remiantis aviacijos konsultacijų bendrovės CAPA duomenimis, Rusijos vežėjų siūlomų vietinių vietų skaičius šiuo metu yra 2019 m. lygio arba šiek tiek didesnis. Eksploatuojamų orlaivių skaičius yra 771 vnt., palyginti su 874 vnt. 2019 m.
„Air India“ išlieka viena iš nedaugelio oro linijų, kurios ir toliau vykdo skrydžius per Rusijos oro erdvę, įgydama pranašumą prieš Europos ir JAV konkurentus dėl sutrumpėjusio skrydžio laiko.