„Tikra revoliucija! Naujas hitas. Atrado būdą, kaip pigiau apsipirkti“  ()

Kyla didžiausia grėsmė per daugelį metų.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Apsipirkimo revoliucija. Vis daugiau žmonių pereina prie apsipirkimo internetu. Nauja tendencija – nusprendžiame pirkti tiesiogiai socialiniuose tinkluose – tai naujausio IBRIS tyrimo rezultatas.

Apklausoje vartotojų buvo klausiama, kaip dažnai jie apsiperka internetu. Pasirodo, 73 % respondentų renkasi šią formą. IBRIS taip pat klausė apie populiariausias platformas. Ir čia galite pamatyti įdomių pokyčių. Tiesa, „Allegro“ vis dar pirmauja – 84 % respondentų teigia, kad per pastaruosius 6 mėnesius naudojosi šia platforma.

„Tuo pačiu metu net 41 % vartotojų apsipirko „Temu“, o 83 % apsilankė bent vienoje Kinijos platformoje („AliExpress“, „Shein“, „Temu“). Taip pat įgauna svarbos konkrečių prekių ženklų internetinės parduotuvės (pvz., „Zara“, „Media Expert“, „Eobuwie“, „Zalando“) – jose pirko 38 % respondentų“, – rašoma IBRIS informacijoje.

[Pasaulinė premjera+EU+Kuponas] Išskirtinis el. dviratis vasaros sezonui! Pažangiausi sprendimai, juokinga kaina + dovanos („Touroll MA2“)
5846 4

Pasaulinė premjera

Iš Europos sandėlio, greitas ir saugus pristatymas

Sutvarkyti visi mokesčiai

1 metų garantija

Pažangiausi techniniai sprendimai ir aukščiausia gaminio kokybė

Papildomai dovanų šalmas

Išsamiau

Tyrimo duomenimis, vis daugiau lenkų naudoja tokį apsipirkimo modelį: jie ieško tam tikro produkto „Allegro“ ir kitose tradicinėse internetinėse platformose, o vėliau randa jį pigiau Kinijos svetainėse. 53 % apklaustųjų teigė apsiperkantys tokiu būdu. Įdomu tai, kad pirkėjai pripažįsta, jog kiniški produktai yra pigesni, tačiau jie taip pat pastebi, kad jų kokybė kartais yra žemesnė.

 

Vis daugiau žmonių renkasi ir vadinamąjį tiesioginį apsipirkimą, t. y. tiesioginį pardavimą populiariuose socialiniuose tinkluose. 70 % lenkų jau yra susidūrę su tokiu apsipirkimo būdu.

„Lenkijos elektroninė prekyba vystosi dinamiškai, tačiau tradicinėms pardavimo platformoms dabar kyla didžiausia grėsmė per daugelį metų. Didžiulis Kinijos pasiūlymų antplūdis ir augantis tiesioginio pardavimo per socialinius tinklus populiarumas gali visam laikui pakeisti jėgų pusiausvyrą rinkoje“, – komentuoja Kamilas Smogorzewskis, IBRiS komunikacijos direktorius.

Tyrimas buvo atliktas 2025 m. gegužės 16–19 d. su reprezentatyvia 1000 suaugusių lenkų grupe, naudojant mišraus režimo CATI/CAWI metodą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(3)
(6)
(-3)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()