„Lidl“ negali tuo patikėti. Didžiausias kainų sumažinimas istorijoje baigėsi fiasko  (1)

Vien kainų mažinimo nepakanka.



© Puskas.daniel92 (CC BY-SA 4.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lidl_%C3%BCzlet.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Vokietija davė „Lidl“ skaudžią pamoką. Kalba visa Europa.

2025 m. gegužės pabaigoje „Lidl“ nustebino Vokietijos rinką paskelbdama „didžiausią kainų sumažinimą istorijoje“. Nuolatiniai sumažinimai apėmė net 500 produktų, o nuolaidos siekė iki 35 procentų. Tai buvo bandymas įgyti pranašumą itin konkurencingame maisto prekių sektoriuje Vokietijoje – rašoma retaildetail.eu.

„Aldi“ ir „Edeka“ sureagavo nedelsdami

Konkurentai nelaukė. „Aldi Nord“ ir „Aldi Süd“ paskelbė apie panašius, nuolatinius šimtų produktų kainų sumažinimus. „Edeka“, „Rewe“ ir „Penny“ atsakė pakeisdamos savo prekių ženklų kainas, ir net „Kaufland“ – „Lidl“ dukterinė įmonė – buvo priversta prisitaikyti prie naujos situacijos.

„Lidl“ prarado klientų nepaisant akcijų

[EU+Kuponai] Lietuvoje taip pigiai nerasite! Stumdomų vartų automatika. Maksimali kokybė. Paskutiniai vienetai
2416 2

Labai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Kaip parodė „Accurat“ analitiniai duomenys, greita konkurentų reakcija davė rezultatų. Per savaitę nuo gegužės 26 d. iki birželio 1 d. „Lidl“ klientų apsilankymų dalis sumažėjo nuo 16,4 % iki 16,1 %. Užuot pritraukusi naujų klientų, „Lidl“ prarado dalį... esamų.

Vartotojai pasirinko „Aldi“ ir „Edeka“

 

Šios kainų kovos nugalėtojais daugiausia tapo „Aldi Nord“, „Aldi Süd“ ir „Edeka“. Vartotojų akyse jos patvirtino savo, kaip kainų ir patrauklių pasiūlymų lyderių, reputaciją. Ypač „Aldi“ – su panašiu nuolaidų formatu kaip „Lidl“ – daugeliui klientų buvo natūrali alternatyva.

Kainų mažinimo nepakanka

Kaip pabrėžia „Accurat“, tokioje konkurencingoje rinkoje kaip Vokietijos mažmeninė prekyba vien kainų mažinimo nepakanka. Taip pat svarbu veiksmų greitis, komunikacijos skaidrumas ir aiškus pasiūlymas. „Lidl“ gavo skaudžią pamoką.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(7)
(5)
(2)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai (1)