Smūgis „Lidl“. Milžiniški pinigai ()
„Lidl“ teigė, kad apskųs apeliacinio teismo sprendimą.

© TCY, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lidl_Vichy_Poincar%C3%A9.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Vokietijos prekybos centrų tinklas „Lidl“ turi sumokėti 43 mln. eurų konkurentui „Intermarche“ Prancūzijoje už vartotojų klaidinimą, nusprendė Paryžiaus apeliacinis teismas.
Teismas nustatė, kad šimtai „Lidl“ televizijos reklamų nuo 2017 iki 2023 m. galėjo klaidinti vartotojus ir prilygti nesąžiningai konkurencijai.
„Intermarche“ pralaimėjo pradinį ieškinį 2022 m., tačiau šį mėnesį apeliacinis teismas nusprendė, kad „Lidl“ reklamos buvo klaidinančios, nes Vokietijos bendrovė negarantavo, kad reklamuojami produktai bus prieinami visose jos parduotuvėse už reklamuojamą kainą 15 savaičių laikotarpiu.
|
Apeliacinis teismas nustatė, kad daugiau nei 370 „Intermarche“ ginčijamų reklamų „Lidl“ išskyrė produktus ir kainas, tačiau tik smulkiu šriftu arba paviršutinišku tekstu paminėjo, kad parduotuves, siūlančias juos, galima rasti „Lidl“ svetainėje.
Teismas nusprendė, kad tokios informacijos „vartotojai greičiausiai nepastebėjo arba bent jau neteisingai suprato“.
Be to, teismas nustatė, kad žinant, jog reklamuojami produktai nebuvo prieinami visose parduotuvėse pakankamai ilgą laiką, „Lidl“ veiksmai iš klaidinančios praktikos virto nesąžininga konkurencija, taip atveriant kelią kompensacijai konkurentui.
„Lidl“ teigė, kad apskųs apeliacinio teismo sprendimą.
„Lidl“ Prancūzijoje turi daugiau nei 1500 parduotuvių, o mažmeninės prekybos grupei „Les Mousquetaires“ priklausantis „Intermarche“ tinklas Prancūzijoje turi beveik 2500 parduotuvių.