„Į skaudžiausią vietą.“ Didžiulis smūgis Rusijai ()
Rusijos pusė suprato.
.png)
© stop kadras | https://www.youtube.com/watch?v=eAC7HwJAcEg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kroviniai iš NVS šalių vėluoja pakeliui į Rusiją dėl Kremliui įvestų sankcijų. Kartais vėluoja iki pusantro mėnesio. Pagrindinė priežastis – šalys sustiprina muitinės kontrolę, kad nepatektų į Vakarų „juodąjį sąrašą“.
Kazachstano pasieniečiai labai profesionaliai vykdo šiuos reikalavimus. Jie kruopščiai tikrina ne tik krovinius su dvejopo naudojimo prekėmis, bet ir nuodugniai apžiūri beveik viską, praneša „Dialog.UA“ šaltinis.
Vienintelė NVS šalis, kuri nesulėtina prekių gabenimo į Rusijos Federaciją, yra Baltarusija.
Iki birželio vidurio sienos su Kazachstanu kirtimas trukdavo ne ilgiau kaip valandą. Dabar tiek vagonai, tiek sunkvežimiai eilėse pasienyje gali stovėti iki 10 dienų ar ilgiau. „A2 Forwarding“ specialaus skyriaus vadovas Vladimiras Letnikovas teigė, kad liepą prekių pristatymo iš Kazachstano laikas pailgėjo nuo 14 iki 40 dienų.
|
Iš pradžių tokios problemos buvo siejamos su vadinamąja elektronine eile: pasitaikydavo gedimų, nes daugelis vežėjų rezervuodavo laiko tarpsnius. Tada pasienyje spūstyse įstrigdavo iki 100 sunkvežimių.
Tačiau vėliau Rusijos pusė suprato, kad vėlavimų priežastis buvo ne techniniai gedimai, o kruopštūs Kazachstano atliekami patikrinimai. Tokia procedūra vykdoma pagal įstatymą „Dėl konkrečių prekių kontrolės“. Šios priemonės galios tol, kol EAEU priims vienodas eksporto kontrolės taisykles.
Logistikos bendrovės „NOVELCO“ darbuotojas Vladimiras Borovikovas pažymėjo, kad Rusijos Federacija turi alternatyvą: Mandžiūrijos–Zabaikalsko maršrutą, pagrindinį kelią tarp Rusijos Federacijos ir Kinijos, taip pat kitą maršrutą per Mongolijos teritoriją.
Pasak jo, prekių pristatymas į Rusijos Federaciją per Kazachstaną trunka nuo 16 iki 18 dienų, o per Mandžiūriją – iki 25 dienų.