Gerai žinomos parduotuvės išnyks. Įmonė paskelbė bankrotą ()
Vokietijos „Pepco“ filialas paskelbė bankrotą.

© Pepco Comms, CC BY-SA 4.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Sklep_Pepco_w_Poznaniu.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Bendrovė sunkiai spėja išsilaikyti vienoje konkurencingiausių Europos rinkų.
Lenkijos „Pepco“ tinklas pradėjo veiklą Vokietijoje 2022 m., tikėdamasis greitai įsitvirtinti vienoje didžiausių Europos rinkų. Per mažiau nei dvejus metus buvo atidarytos 64 parduotuvės, kuriose dirbo apie 500 žmonių. Tačiau spartus augimo tempas pelno nedavė. Veikla pasirodė esanti nuostolinga, todėl bendrovė nusprendė paskelbti bankrotą.
„Pepco“ į rinką įžengė pandemijos metu, blogėjant ekonomikai ir augant infliacijai. Nuo pat pradžių tinklas susidūrė su aršia konkurencija – tiek iš tarptautinių prekių ženklų, tokių kaip „Primark“, tiek iš žinomų vietos žaidėjų, tokių kaip „KiK“ ir „Tedi“. Plėtra nedavė laukiamų rezultatų, o Vokietijos rinka pasirodė esanti paklausesnė nei iš pradžių planuota.
|
Vokietijos filialo problemos neturi jokios įtakos situacijai Lietuvoje. „Visos parduotuvės veikia įprastu režimu, o teisiniai procesai liečia tik Vokietijos bendrovę“.
Naujai paskirtas „Pepco Germany“ restruktūrizavimo direktorius Christianas Stoffleris vis dar mato galimybę iš dalies išgelbėti padėtį. „Matome galimybę pertvarkyti parduotuvių tinklą Vokietijoje, kad jis galėtų veikti nepaisant sudėtingos padėties Vokietijos mažmeninės prekybos rinkoje“, – teigė jis.
Tai ne pirmas kartas, kai Pepco “ prekės ženklas susiduria su finansiniais sunkumais. Pirminė savininkė, britų bendrovė „Brown & Jackson“, pardavė ją 2004 m., kad išvengtų savo bankroto.
2014 m. „Pepco“ įsigijo Pietų Afrikos bendrovė „Steinhoff“. „Steinhoff“, kuri prieš du dešimtmečius už daugiau nei 5,7 mlrd. dolerių įsigijo „Pepco“, šiuo metu pati susiduria su finansiniais sunkumais.
Vokietijos fiasko yra įspėjamasis ženklas. Net didelis ir gerai žinomas tinklas nėra apsaugotas nuo rinkos realijų. Sudėtingų ekonominių sąlygų, besikeičiančio vartotojų požiūrio ir aršios konkurencijos derinys gali pakenkti net gerai parengtai plėtros strategijai.