„Kas nutinka, jei 2:30 val. nakties sprogsta „Bolt“ automobilio padanga?“ ()
80 % maršruto jau buvo įveikta.
© Dmitry G (Atvira licencija) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bolt_TAKSO.JPG
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kas nutinka, jei 2:30 val. nakties sprogsta „Bolt“ automobilio padanga? Zanei ir jos vyrui teko tai patirti patiems – jie buvo palikti vieni greitkelyje, be pagalbos, kol galiausiai po valandos jų pasiimti atvyko draugas. Zanė pasidalijo savo bloga patirtimi platformoje „Threads“.
Ji rašo: „Jei nenorite nakvoti per lietų ir +10 laipsnių greitkelyje, nekeliaukite su „@bolt_latvia“.
Mežaparks–Ozolnieki maršrutu buvo iškviestas taksi. Kaina didelė – 84 EUR. Gerai, nėra jokių variantų. Automobilis labai senas, viskas barška ir kelia triukšmą. Kelyje sprogo padanga, ir mano vyro prašymu taksi vairuotojas sustojo patikrinti, ar viskas gerai. Žinoma, ne. Jau 2:30 val. nakties, esame greitkelio pakraštyje, o taksi vairuotojas sako, kad baigė kelionę ir kad rytoj susisieks su „Bolt“ pagalbos tarnyba ir išspręs situaciją.“
|
Ji atkreipia dėmesį, kad 2:30 val. nakties jai teko valandą laukti pakelėje, kol vienas iš jos draugų pakėlė ragelį ir sutiko juos paimti ir parvežti namo.
„Bolt“ išsprendė situaciją grąžindamas Zanei 23 eurus. „Bolt“ pasiteisinimas – 80 % maršruto jau buvo įveikta. „Nežinau, ar jie įsigilino į reikalo rimtumą, nes nežinau, ką daryčiau, jei, pavyzdžiui, būčiau keliavusi viena. Ir tikrai būtų geriau ir saugiau net nepradėti šio maršruto. Kitą kartą prieš kelionę įvertinkite visas rizikas ir būkite atsargūs! Mes pasimokėme“, – dalijasi ji savo patirtimi.
Dabar Zanės įrašo komentaruose pateikiamas dar vienas „Bolt“ bylos sprendimas. Šia situacija susidomėjo ir „tv3.lv“ portalas – tik po jų įsikišimo Zanė vyras sulaukė „Bolt“ skambučio, kurio metu jų atsiprašė ir teigė, kad visa kelionės suma – 84 eurai – bus grąžinta. Zanė vis dar mano, kad toks bendravimas su klientų aptarnavimo centru yra nepriimtinas:
„Mūsų nuomone, tai visiškai nekeičia fakto, kaip jie elgiasi su klientais, ir tai yra svarbus dalykas, dėl kurio verta pagalvoti apie naudojimąsi jų paslaugomis.“
Apskritai komentaruose apie situaciją pasipiktinę žmonės rašė:
„Keista, kad „Bolt“ neatsiuntė artimiausio automobilio kelionei tęsti.“
„Įsivaizduoju, kas būtų, jei vietoj dviejų suaugusiųjų būtų, pavyzdžiui, dvi jaunos moterys arba mama su vaiku. Visiškas vairuotojo ir „Bolt“ neatsakingumas.“
„Gana beasmenis požiūris į klientą. Žinoma, gali nutikti bet kas, juk tai automobilis. Bet reikėtų prisiimti atsakomybę, turint omenyje, kad vežate keleivius. Tai beprotiška situacija, ir gerai, kad viskas baigėsi gerai.“