Iš užmaršties – grįžta Europos automobilių gamintojas. Pristato 430 AG žvėrį (Foto) ()
Ispanų prekės ženklas „Santana“ grįžta po 14 metų pertraukos. Pirmasis naujas modelis bus nebrangus rėminis pikapas.
© Ekrano kopija | https://x.com/km77com/status/1982831668756128152/photo/2
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Naujasis „Santana 400“ rinkoje pasirodys 2026 m., o pirmosios jo nuotraukos jau paskelbtos.
Pikapas bus gaminamas „Santana“ gamykloje Ispanijos mieste Linarese, kuri neveikia nuo 2011 m. Kinijos ir Japonijos įmonė „Zhengzhou Nissan“ padėjo atgaivinti įmonę.
#Santana vuelve al mercado con el 400D y 400 PHEV
— km77 com (@km77com) October 27, 2025
▪️Es una pick-up de 5,49 m de longitud
▪️Diesel de 190 CV o híbrido enchufable de 429 CV (hasta 110 km de autonomía eléctrica)
ℹ️https://t.co/spG0qtOyJC pic.twitter.com/C5aIaPgvBR
|
Būtent šis gamintojas pateikė modelį gamybai. „Santana 400“ rėminis pikapas yra „ Nissan-Dongfeng Z9“ ir „Nissan Frontier Pro“, kurie neseniai pasirodė Kinijos rinkoje, brolis.
El nuevo Santana 400 PHEV
— Jose Armando Gomez (@Jose_ArmandoGH) October 27, 2025
5.494/1.960/1.950 mm
1.5 gasolina + motor eléctrioc
429 CV
800 Nm
Batería 32 kWh con DC
120 km EV
También en diésel (400D)
2.3
190 CV
500 Nm
240 mm de altura libre al suelo
Ataque 31°
Salida 26°
Rampa 39,5°
Vadeo 800 mm
800 kg de carga y hasta… pic.twitter.com/168qIih5R6
Naujasis „Santana 400“ iš tikrųjų yra „Nissan-Dongfeng Z9“ dvynys – abu modeliai yra praktiškai identiški tiek išorėje, tiek viduje. Modelis turėtų būti gana gerai aprūpintas – visomis kryptimis stebimos kameros, panoraminis stoglangis, elektrinė pavara, ventiliacija ir sėdynių masažas.
Bus galima rinktis tarp 2,3 litro 190 arklio galių (142 kW) „Nissan“ turbodyzelinio variklio ir 430 arklio galių (320 kW) įkraunamo hibridinio agregato su 1,5 litro benzininiu varikliu ir dviem elektros varikliais. Pastaruoju atveju degalų sąnaudos yra 1,9 litro 100 km, o elektra galima įveikti 120 km.
5,5 metro ilgio „Santana 400“ pikapas gali vežti 800 kg naudingąją apkrovą ir vilkti 3,2 tonos priekabą. Jo prošvaisa yra 240 mm, todėl jis gali įveikti iki 800 mm gylio brastas.
Santana PS-10 Anibal pic.twitter.com/OKWcVwNKPx
— autononsense (@_autononsense) April 30, 2024
Ispanų automobilių gamintoja „Santana Motor“ buvo įkurta 1954 m. ir iš pradžių pagal licenciją gamino britiškus „Land Rover“ visureigius. Vėliau, remdamasi jais, sukūrė nepriklausomus modelius „Santana PS-10“ ir „Anibal“. Be to, bendrovė surinkinėjo „Suzuki Jimny“ ir „Vitara“. 2011 m. bendrovė bankrutavo.
