Rimta grėsmė. Rusija rado kuo pakeisti prarastus A-50 ()
Vienas iš sprendimų, pastebi ekspertai, gali būti naikintuvo Su-35 radarų įrengimas senuose transporto lėktuvuose.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Praradus tris ilgojo nuotolio taikinių aptikimo lėktuvus A-50, Rusijai tenka užduotis užpildyti ankstyvojo perspėjimo sistemos spragas.
Pasak ekspertų, laikinas sprendimas galėtų būti lėktuvų An-12, kuriuose bus sumontuoti pasyvūs elektroninio skenavimo matricos (PESA) „Irbis-E“ radarai, paimti iš naikintuvo Su-35, eksploatavimas. Šį sprendimą išsamiai aprašo „The Eurasian Times“.
Stebėtojai rašo, kad Rusijos karinės oro pajėgos gali panaudoti seną karinį transporto lėktuvą An-12, kad galėtų įveikti didelį beveik 700 kilometrų ilgio karo veiksmų frontą Ukrainoje, nors nuotolis ir aprėptis bus riboti.
Tačiau daug kas priklauso nuo to, kaip greitai Rusijos pramonė sugebės pagaminti „Irbis-E“ radarą ir integruoti juos į An-12, nes radarų gamybos komponentai yra skirti Su-35.
Straipsnio autoriai pažymi, kad apie tokį planą neoficialiai kalbėta maždaug prieš metus, kai skubiai reikėjo papildomų priešlėktuvinės gynybos sistemų. Be A-50 lėktuvų praradimo, pasirodė informacija, kad esamų lėktuvų modernizavimas iki modifikacijos A-50U vėluoja.
Tokiu būdu Rusijos inžinieriai gali aprūpinti apie 10 eksploatuojamų ir sandėliuojamų lėktuvų An-12 ar Tu-154, tačiau šis sprendimas turi trūkumų.
„Naikintuvo radaras negali būti montuojamas į „lėkštę“ virš fiuzeliažo, kaip A-50. Netgi padidintas nosies kūgis, kaip Izraelio „Phantom“ sistemoje, paliks reikšmingą akląją zoną. Antrojo radaro įdėjimas į uodegą gali padėti, o tai yra geriau nei nieko“, – pažymi ekspertai.
Apibendrinant, stebėtojai rašo, kad jei rusams pasiseks tokia modifikacija, jų An-12 daugeliu atžvilgių taps panašus į kinų KJ-200.