„Sąlygos, sunkiausios nuo karo pradžios.“ Danguje tikra beprotybė ()
Ukrainos vadovybė turi suburti specialią komisiją, kuri objektyviai ištirs F-16 katastrofos priežastis,
Visi šio ciklo įrašai |
|
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
F-16 naikintuvo pilotas Oleksijus Mesas dalyvavo atremiant didžiulę Rusijos raketų ir dronų ataką, vos baigęs mokymo kursą. Apšaudymo metu kariškis dirbo tokiomis sąlygomis, kai veikė Ukrainos gynybos priemonės ir Rusijos pajėgų ginklai.
Apie tai, ką reikia padaryti norint išsiaiškinti visas lėktuvo praradimo ir piloto žūties aplinkybes, televizijos kanalo „Kyjivas 24“ eteryje kalbėjo buvęs Generalinio štabo viršininko pavaduotojas, generolas leitenantas Ihoris Romanenko.
Romanenko pažymėjo, kad per rugpjūčio 26 d. apšaudymą rusai į ukrainiečius paleido šimtus raketų ir „Šahedų“, o gynybos pajėgos panaudojo maksimalias priemones jiems numušti.
|
Visų pirma, veikė priešlėktuvinės raketų sistemos, mobiliosios ugnies grupės, aviacijos ir elektroninio karo vienetai. Tokiame oro mūšyje dalyvavo pilotas, turėjęs naujai Vakarų mokymo centre įgytų įgūdžių.
„Užduotį jis atliko „gana sunkiomis sąlygomis, sunkiausiomis nuo karo pradžios“, – sakė generolas. Atsižvelgiant į tai, gali būti įvairių priežasčių, lėmusių piloto mirtį ir lėktuvo praradimą. Jo vertinimu, visoms aplinkybėms išsiaiškinti prireiks maždaug savaitės.
„Kažkieno klaidos, jei tokių buvo, ar piloto, ar tarnybos, kuri veikė iš žemės, ar valdymo struktūroje, tai yra klausimas. Bet aš tikrai noriu pasakyti iš savo patirties, kad sąlygos buvo gana sunkios“, – paaiškino Romanenko.
Išsiaiškinus nelaimės priežastis, kils kitas klausimas — kada ir kaip informacija bus teikiama visuomenei, sakė buvęs Generalinio štabo viršininko pavaduotojas. Jis taip pat pabrėžė, kad turėtų dirbti speciali komisija, kuri objektyviai ištirs visas aplinkybes.