Kur pasaulyje yra „laisvų“ MiG-29, Su-27 ir Su-25. Kaip Ukrainai juos gauti ()
Buvusio Varšuvos pakto šalių orlaiviai vis dar aktualūs Ukrainos pajėgoms.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Buvusio Varšuvos pakto šalių standartiniai orlaiviai iš tiesų vis dar aktualūs Ukrainai ir išliks dar ilgai, ką liudija naujas prašymas dėl papildomų MiG-29 pervežimo iš Lenkijos.
Bet čia logiškai iškyla du klausimai – ar dar kur nors yra bent tie patys MiG-29 ir Su-27, kuriuos teoriškai būtų galima įsigyti Ukrainai, ir apskritai kaip sunku tokius lėktuvus gauti.
|
Iš pradžių akys krypsta į Lenkiją ir Bulgariją, kurios dar turi MiG-29.
Taip pat turėtume pabrėžti, kad Indija išlieka pagrindine MiG-29 tipo orlaivių operatore, Kinija disponuoja nemažu Su-27 orlaivių parku, tačiau tikimybė gauti orlaivių iš šių dviejų šalių yra nulinė.
Be to, renkantis variantus reikėtų atsižvelgti į tai, kurios šalys yra tiesiogiai orientuotos į Rusiją ar Kiniją arba bent jau tiesiogiai ar netiesiogiai išreiškė nenorą teikti karinę pagalbą Ukrainai.
Todėl variantų lieka nedaug:
- Malaizija – 8 MiG-29, tikriausiai sandėliuojami;
- Peru – 19 MiG-29 i 14 atakos lėktuvų Su-25 saugykloje;
- Angola – 6 Su-27 ir 10 Su-25 sandėlyje.