„Jau Čekijoje. Geležinkeliu per Europą.“ Į Ukrainą atvyksta didžiulė armada (Video) ()
Jau yra Ukrainoje.
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Ukrainos sausumos pajėgos įsigijo dar vieną šarvuočių modelį. Tai liudija jų paskelbtas įrašas. Jame matyti, kad švedų šarvuočiai PBV 302 (Pansarbandvagn 302) oficialiai stojo tarnybon, o Ukrainos kariai jau praėjo mokymus naudoti šiuos automobilius. Pasirodė net pirmosios jų nuomonės apie PBV 302.
2024 metų gegužę Švedija paskelbė, kad padovanos Ukrainai visus turimus šarvuočius PBV 302. Transporto priemonės skirtos naujai sukurtoms brigadoms, o švedai paskelbė, kad pasirūpins reikiamomis atsarginėmis dalimis, techninės priežiūros įranga ir amunicija.
|
2024 metų rugpjūtį Ukrainos gynybos ministerija oficialiai paskelbė, kad leido pradėti tarnybą Švedijos šarvuočiams PBV 302, o 2024 metų spalį internete pasirodė nuotraukos, kuriose matyti PBV 302 gabenimas geležinkeliu per Europą. Transporto priemonės buvo pastebėtos, be kita ko ir vienoje iš Čekijos geležinkelio stočių.
Swedish tracked armored personnel carriers PBV 302 are already in service with the Ukrainian Defenders.
— Anton Gerashchenko (@Gerashchenko_en) November 3, 2024
As the Warriors themselves say, thanks to its technical characteristics, the armored vehicle can move on difficult off-road terrain, soft and loose soils, particularly in… pic.twitter.com/BRAcblAlEE
Ukrainos sausumos pajėgų paskelbtas įrašas įrodo, kad mašinos (ar bent dalis jų) jau yra Ukrainoje. Kariai buvo išmokyti jomis naudotis ir turėjo laiko įvertinti švedų transporto priemones. Minėtame įraše jie pirmiausia atkreipia dėmesį į šarvuotų transporterių PBV 302 valdymo patogumą, praktišką dizainą ir vairavimo ypatybes. Jie taip pat giria transporto priemonės gebėjimą važiuoti sudėtingoje vietovėje, įskaitant minkštą žemę, pelkes, smėlio vietas ir vandens kliūtis.
PBV 302 septintajame dešimtmetyje sukūrė „Haglund & Saner“. Transporto priemonės buvo pradėtos masiškai gaminti 1966 m., o iš viso buvo pagaminta apie 700 vienetų. Daug metų PBV 302 buvo pagrindinė Švedijos mechanizuotų pėstininkų transporto priemonė. Jos pradėtas šalinti iš tarnybos 1990-ųjų pradžioje, kai švedai pradėjo pristatyti pėstininkų kovos mašinas CV90.
PBV 302 sujungia apsaugą su kovine parama, kuri yra labai svarbi saugiai gabenant kariuomenę į fronto linijas. Transporto priemonė ginkluota 20 mm „Hispano-Suiza Type 804“ pabūklu ir 7,62 mm „Ksp 58“ kulkosvaidžiu. PBV 302 taip pat turi dūmų granatų įrenginį. Viduje telpa yra 3 žmonių įgula ir 8-10 karių. PBV 302 gali pasiekti beveik 70 km/h greitį, o jo veikimo nuotolis – apie 300 km.