Per Turkiją, Honkongą, Maldyvus... „Šešis kartus daugiau.“ Viskas į Rusiją ()
Teigė, kad nėra atsakingos.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Palyginti su laikotarpiu iki karo 2021 m., 2023 m. Rusija šešis kartus padidino draudžiamų sunkvežimių importą.
Rusija aktyviai perka sunkvežimius iš Vokietijos bendrovių, kad galėtų juos naudoti kare prieš Ukrainą. Dėl tiesioginio importo draudimo sunkvežimiai į Rusijos teritoriją patenka aplinkiniais keliais, dažniausiai iš Kinijos.
Tai teigiama Norvegijos įmonės „Corisk“ atliktame tyrime, rašo DW, remdamasi FAS.
Ypač dažnai Rusija naudoja Vokietijos bendrovės „Daimler Truck“ „Mercedes-Benz“ transporto priemones, taip pat perkami „Volkswagen“ antrinių įmonių MAN ir „Scania“ sunkvežimiai.
|
Paprastai transporto priemonės atkeliauja iš Kinijos, tačiau dažnai šiuose tiekimuose dalyvauja Europos tiekėjai, taip pat Kinijos bendrovės, kurios yra Europos korporacijų partnerės.
Bendrovės „Daimler Truck“, MAN ir „Scania“ žurnalistams teigė, kad nėra atsakingos už savo transporto priemonių atsiradimą Rusijoje, nes jos ten gali patekti per „trečiąsias rankas“ arba padedant „neįgaliotiems tarpininkams“.
Tačiau Norvegijos įmonės atlikta analizė parodė, kad Rusijos internetinės prekybos platformose siūloma daug visiškai naujų, nenaudotų importuotų sunkvežimių, pagamintų šiais ir praėjusiais metais. Pavyzdžiui, „Avito“ svetainėje lapkričio 19 d. buvo galima rasti 3 526 naujas transporto priemones iš Europos ir iš Europos gamintojų įmonių partnerių. 2261 iš jų pasirodė esantys sunkvežimiai Truck ir Beijing Foton Daimler, 315 – Volkswagen ir jos partnerių.
Savo ruožtu „The Insider“ rašo, kad Rusija per trečiąsias šalis užsitikrino amerikietiškų staklių, skirtų šarvuočiams gaminti, tiekimą. Tokie įrengimai ir jų dalys importuojamos per Turkiją, Honkongą, JAE, Maldyvus ir Kiniją. Anksčiau JAV įvedė embargą hidroabrazyvinių staklių ir jų komponentų tiekimui į Rusiją.