„Grėsmė F-35 ir F-22.“ JAV pritrenktos. Kas pasirodė (Foto, Video) ()
Grėsmė JAV hegemonijai.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Kinija pradėjo bandyti savo slaptą naikintuvą J-20S, kuriame sumontuotas ilgai lauktas galingas WS-15 variklis. Šiuo žingsniu Pekinas nustebino Vašingtoną. Šis naikintuvas kelia didelę grėsmę amerikiečių F-35 ir F-22.
2024 m. lapkritį, per oro šventę Žuhajaus mieste, Kinija oficialiai pristatė naujausią savo J-20S slapto naikintuvo modelį. Tai pirmasis pasaulyje dvivietis lėktuvas, turintis tokias kovines galimybes. Po šio orlaivio pristatymo JAV iš karto kilo sujudimas. Pentagonas pradėjo baimintis, kad karo atveju šis lėktuvas gali kelti grėsmę naikintuvams F-35 „Lightning II“ arba F-22 „Raptor“.
Two AVIC Scale Models for J-20S Tandem Seater & J-35A fighter Displayed in the Airshow Hall pic.twitter.com/f5xVbW2PHb
— David Wang (@Nickatgreat1220) November 10, 2024
|
Dabar pasaulį apskriejo žinia, kad Kinija pradėjo savo naujojo naikintuvo bandymus su naujausiu ir galingiausiu WS-15 varikliu. Grėsmė JAV oro laivynui tapo realesnė nei bet kada anksčiau.
„Defense Express“ ekspertai išanalizavo informaciją apie šiuos lėktuvų variklius, pasirodžiusius per pastaruosius kelerius metus, ir priėjo prie išvados, kad jie yra tokie pat galingi kaip „Pratt ir Whitney F119“ varikliai, pagaminti amerikiečių oro pranašumo naikintuvams. Šis įrenginys gali sukurti 18–20 tonų trauką.
That's indeed a (maybe new) twin-seater J-20S! https://t.co/cp04goDPRW pic.twitter.com/Pz1fLaTUSD
— @Rupprecht_A (@RupprechtDeino) December 11, 2024
Tai suteikia galimybę išlaikyti viršgarsinį greitį nepasikliaujant antriniais degikliais (afterburner). Naujasis variklis ne tik pagerina degalų efektyvumą, praplečia orlaivio veikimo diapazoną, bet ir žymiai sumažina infraraudonųjų spindulių signalą, todėl jį sunkiau sekti ir neutralizuoti.
Analitikai aiškina, kad jei būtų ataka prieš Taivaną ir visas Kinijos lėktuvų parkas būtų aprūpintas šiais varikliais, Vašingtonas turėtų didžiulę problemą nugalėti Pekiną. Kinai turėjo techninių problemų su šiais agregatais, todėl jų gamyba progresavo labai lėtai. Tačiau problemos buvo įveiktos. Įdomu tai, kad iš pradžių šie varikliai naikintuvams J-20 turėjo būti pristatyti 2020 m., tačiau galiausiai tai įvyko tik pernai.
China's PLAAF reportedly has 14 brigades of J-20 fifth-generation stealth fighter aircraft with 300+ units in service now.
— Clash Report (@clashreport) August 4, 2024
The J-20 entered service with the PLAAF in 2017 and began operational deployment in 2018. pic.twitter.com/jBBKDtLw67
Dabar paaiškėjo, kad WS-15 varikliai bus montuojami ir naujuose J-20S naikintuvuose. JAV šiuo metu skelbia informaciją, kad iki šiol buvo pagaminta tik apie 300 J-20. Mažiausiai 250 iš jų vis dar varomi silpnais WS-10C varikliais. Kol kas nėra informacijos, patvirtinančios, kad WS-15 variklis jau buvo sumontuotas daugelyje J-20.
Oficialiai žinoma, kad naikintuvui buvo atlikti keli skrydžio bandymai. Pekinas taip pat pranešė, kad keli lėktuvai nuolat yra ginčijamose salose Pietų Kinijos jūroje.
Atrodo, kad tai rodo norą juos išbandyti ekstremaliomis sąlygomis. Paskutiniame bandymų etape ekspertai teigia, kad naikintuvai turėtų skristi virš sniegu padengtų kalnų, dykumų ir drėgnų bei sūrių Pietų Kinijos jūros vandenų. Ne paslaptis, kad Kinija ruošiasi įsiveržti į Taivaną.