Rusijos logistikai krachas. „Iš karto 2. Lūžo pusiau“ (Video)  ()

Gruodžio 15-osios rytą.


„Volgoneft-212“
„Volgoneft-212“
© Alexxx1979 (CC BY-SA 4.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Volga._Tanker_Volgoneft-212_P5161005_2200.jpg

Visi šio ciklo įrašai

  • 2024-12-16 Rusijos logistikai krachas. „Iš karto 2. Lūžo pusiau“ (Video)  ()

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Gruodžio 15-osios rytą prie laikinai okupuoto Krymo krantų įvyko rimta avarija, į kurią pateko du Rusijos tanklaiviai – „Volgoneft-212“ ir „Volgoneft-239“, rašo „Interfax“. Audringa jūra perlaužė abu laivus per pusę, todėl išsiliejo mazutas. Ekspertai perspėja apie galimą ekologinę katastrofą Azovo jūros pakrantėje prie Krymo, Mariupolio ir Krasnodaro teritorijų.

Dėl „Volgoneft-212“ avarijos bent vienas jūreivis tikrai žuvo.

„Volgoneft – 212“ ir „Volgoneft – 239“ yra sovietiniai tanklaiviai, pastatyti praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje. Šie laivai yra seniai pasenę ir yra kaip plaukiojančios šiukšlės, negalintys atlaikyti dabartinių audrų sąlygų. Anot liudininkų, stiprios bangos ir žvarbus vėjas smogė laivų korpusams, po kurių jie tiesiogine prasme lūžo pusiau.

[EU+Kuponai] Galingos vėjo jėgainės tik nuo 106,39€! Pasigaminkite elektros patys. Paskutiniai vienetai
9571 9

Nuostabiai gera kaina

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

Išsamiau

Tanklaivyje „Volgoneft-212“ buvo 4,3 tūkst. tonų mazuto ir 13 įgulos narių. Panašus krovinio kiekis ir jūreivių skaičius buvo ir „Volgoneft-239“. Abu laivai kelias valandas dreifavo Kerčės sąsiaurio rajone, laukdami gelbėjimo.

Pavojus aplinkai

Dėl avarijos išsiliejo nafta, kuri kelia grėsmę jūrų ekosistemai ir pakrantei. Azovo jūros pakrantės zonoje, įskaitant okupuotą Krymą, gali būti užterštas vanduo ir jūros faunos žūtis. Pasekmių pašalinimas pareikalaus daug laiko ir išteklių.

Rusijos logistikos krachas

 

Nelaimė iškėlė esminę Rusijos laivyno problemą – pasenusių laivų, kurie ne tik nesaugūs įgulai, bet ir kelia grėsmę aplinkai, naudojimas. Pasenę laivai lemia reguliarias avarijas tiek Azovo, tiek Juodojoje jūrose.

Sunkiomis oro sąlygomis, banguojant iki septynių balų, Rusijos gelbėjimo operacija pademonstravo savo neefektyvumą. Propagandiniai teiginiai apie „padėties kontrolę“ prieštarauja tikriems kadrams iš katastrofos vietos, kur matomi sulūžę tanklaiviai.

Ekspertai perspėja, kad tokie incidentai dažnės tol, kol Rusija ir toliau naudos „plaukiojantį metalo laužą“.

 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(42)
(1)
(41)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()