Stalinas juos dar spėjo pamatyti. Neįtikėtina, ką rusai meta į frontą (Foto) ()
Gal tai jau nebeturėtų stebinti.

© Andshel (CC BY-SA 3.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:GAZ-69#/media/File:%D0%93%D0%B0%D0%B7-69_%D0%BD%D0%B0_%D0%B4%D0%B0%D1%87%D0%B5_%D1%842.jpg
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Rusai patiria tikrą šarvuočių trūkumą ir tai jau yra labai rimta. Į šturmus jie meta visiškai nešarvuotus lengvuosius automobilius. Kartais jie apkarstomi tinklais, kurie turėtų suteikti bet šiokią-tokią priedangą nuo dronų. O kartais rusai tiesiog nupjauna stogą, kad droną išgirdę kariai galėtų greitai iššokti. Iš rusų šarvuočiai dega fronto linijoje, bet nešarvuoti automobiliai tiesiog neturi jokių šansų.
Į šturmą skuba ir rusų sunkvežimiai, motociklai, elektriniai paspirtukai, o logistikos užduotis atlieka arkliai ir asilai. Kaip arti Rusija yra to, kad į frontą mestų Antrojo pasaulinio karo laikų techniką? Labai – GAZ-69 jau važiuoja kariauti.
|
GAZ-69 – tai lengvasis karinis visureigis, gamintas 1953-1972 metais. Jį pakeitė iki šiol gaminamas UAZ-469. O prieš GAZ-69 rusai šiame vaidmenyje naudojo... GAZ-67 ir amerikietiškus „Willys MB“! Tai – Antrojo pasaulinio karo laikų technika. GAZ-69 yra toks senas, kad Stalinas dar buvo gyvas ir valdė, kai jis buvo pristatomas.
Tai, kad rusai naudoja 50-70 metų visureigius kovinėms užduotims yra keista ir dėl to, kad UAZ-469 jie turi žymiai daugiau. Bet, panašu, dabar jie stengiasi sugriebti viską, kas yra po ranka.
Internete rusai patys publikuoja mūšiui paruoštų GAZ-69 nuotraukas:
Russians are preparing almost 75-year-old GAZ-69, produced since 1952, for sending to the front. pic.twitter.com/J8LrCTM8hc
— Special Kherson Cat 🐈🇺🇦 (@bayraktar_1love) March 28, 2025
Žinoma, jie apkarstomi priešdroniniais tinklas, o atviras pikapo kėbulas turi leisti kariams greitai iššokti, išgirdus drono zvimbimą.
GAZ-69 turi 41 kW keturių cilindrų variklį, kuris per trijų laipsnių mechaninę pavarų dėžę suka visus keturis ratus. Tuščias visureigis su degalais sveria beveik 1600 kg – jis ne toks jau lengvas 41 kW varikliui ir būgniniams stabdžiams. Maksimalų greitį sunku pasakyti, bet jis turėtų būti iki 90 km/val. Ir visa tai net nėra svarbu, nes visi GAZ-69 yra pasenę, surūdiję, prastai suvirinti, sunkiai valdomi. GAZ-69 tiesiog yra labai senas. Jame, beje, kažkaip gali tilpti 5-8 žmonės.