Europoje juokai baigti. Atgimsta „Geležinis Reinas“  ()

Europos Sąjunga, atsižvelgdama į karines grėsmes iš Rusijos Federacijos, ėmėsi „Geležinio Reino“ geležinkelių atkūrimo.


Geležinis Reinas Vokietijos ir Nyderlandų pasienyje
Geležinis Reinas Vokietijos ir Nyderlandų pasienyje
© Markus Schweiss, CC BY-SA 3.0 | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Eiserner_Rhein01.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Bėgiai jungia uostus su Europos gilumoje esančiomis teritorijomis, tačiau per 60 taikaus gyvenimo metų jie surūdijo ir apaugo. Tuo tarpu kai kurie europiečiai ignoruoja grėsmes ir neprisijungia prie projekto.

„Geležinis Reinas“ (Iron Rhine arba Steel Rhine) buvo naudojamas Sąjungininkų išsilaipinimo metu Antrajame pasauliniame kare. Geležinkeliai jungė Antverpeno uostus su Vokietijos Rūro regionu. Dalis geležinkelio buvo naudojama ir taikos metu. Tačiau po Rusijos invazijos į Ukrainą kelių šalių politikai pradėjo kalbėti apie geležinkelio atkūrimą, kad būtų galima greičiau gabenti karinius krovinius.

[EU+Kuponas] Pirkėjai sužavėti. „Labiau nei pateisina lūkesčius. Nuostabi kokybė. Su lazeriniu kreiptuvu. Ir dar tokia kaina.“ Būtinas „pasidaryk pats“ entuziastams ir profesionalams
6350 2

Nuostabi kaina

Specialus kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkinys

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

Išsamiau

Vyksta derybos tarp Belgijos, Nyderlandų ir Vokietijos dėl „Geležinio Reino“ atkūrimo. Viena iš šio susidomėjimo priežasčių – „karinio mobilumo padidinimas reaguojant į augančią Rusijos grėsmę“. Dėl Rusijos invazijos į Ukrainą esami geležinkelio bėgiai negali susidoroti su karinės įrangos ir ginklų srautu.

Paaiškėjo, kad Belgija yra suinteresuota geležinkelio bėgių atkūrimu. Tuo tarpu Nyderlandai ir Vokietija priešinasi. Nyderlandai – dėl komercinių klausimų, Vokietija – dėl aplinkosaugos problemų. Pasipriešinimas greičiausiai sumažės, nes ES planuoja skirti 17 milijardų eurų karinio mobilumo programai.

 

Titulinėje nuotaukoje – geležinkelio fragmentaas, kuris rūdija jau 60 metų. Matome, kad teritorija apaugusi medžiais ir žole: ją reikia išvalyti ir sutvarkyti.

„Geležinis Reinas“ buvo nutiestas dar XIX amžiuje. Geležinkelis jungia Acheno geležinkelio stotį Vokietijoje su Antverpeno stotimi (Belgija): tarp jų yra dar 50 tarpinių stočių, kai kurios iš jų yra Nyderlanduose. Apytikslis ilgis – 123 km.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(27)
(2)
(25)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()