„Dar vienas Brexitas?“ Kas vyksta  ()

Vienintelė pagrindinė žaidėja.


Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr.
© Bru-nO (Pixabay Content Licence)|https://pixabay.com/users/bru-no-1161770/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Prancūzija gali likti viena: Europos šeštosios kartos naikintuvas skrenda į bedugnę

Prancūzija yra pajėgi savarankiškai pagaminti naujos kartos naikintuvą, jei nepavyks susitarti su Vokietija dėl Ateities kovinių oro sistemų (FCAS) programos. Apie tai praneša „Politico“, remdamasis neįvardytu Prancūzijos pareigūnu.

„Jei nepavyks susitarti dėl FCAS, nėra reikalo nerimauti, nes Prancūzija jau yra pagaminusi kovinių lėktuvų ir žino, kaip pasigaminti naikintuvą pati“, – sakė Prancūzijos pareigūnas.

Jis pridūrė, kad Prancūzija galėtų pritraukti kitų Europos subrangovų. Tačiau be Vokietijos ji būtų vienintelė pagrindinė žaidėja ir liktų be reikšmingos finansavimo dalies. 

[EU+Kuponai] Lietuvoje taip pigiai nerasite! Vėjo jėgainių rinkiniai. Energetinė nepriklausomybė kur tik jums reikia
1706 5 2

Fantastiškai geros kainos

Specialūs kuponai

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

30 dienų pinigų grąžinimo garantija

Išsamiau

Prancūzijos pareigūno komentarai pasirodė didėjant įtampai tarp Paryžiaus ir Berlyno ir užuominomis, kad Prancūzija gali pasitraukti iš programos.

Vokietija šiuo metu svarsto Švediją ir JK kaip pakaitalus, jei Paryžius ir Berlynas iki metų pabaigos nesusitartų.

Primename, kad FCAS programą 2017 m. įkūrė Prancūzija ir Vokietija, o vėliau prie jos prisijungė Ispanija. Jos tikslas – iki 2040 m. pakeisti Prancūzijos lėktuvus „Dassault Rafale“ ir „Eurofighter Typhoon“.

Tarp Prancūzijos bendrovės „Dassault Aviation“ ir Vokietijos pusės dėl pilotuojamų orlaivių (pagrindinio programos komponento) greitai atsirado nesutarimų.

 

Pasak „Defense Express“, pagrindinis „Dassault“ reikalavimas yra 80 % dalyvavimas projekte, įskaitant bendrąsias valdymo teises, o ne dabartines lygias dalis su „Airbus“ (Vokietija) ir „Indra Sistemas“ (Ispanija). Šie reikalavimai buvo pateikti, kai projektas yra 1B etape – koncepciniame kūrimo etape, kuris leidžia nustatyti pagrindines technologijas.

Yra ir kitų skirtumų tarp šalių. „Politico“ duomenimis, Prancūzija pirmenybę teikia 15 tonų sveriančiam koviniam lėktuvui, kuris būtų pakankamai lengvas, kad galėtų nusileisti ant lėktuvnešio, o Vokietija labiau linksta prie 18 tonų naikintuvo (Vokietija neturi savo lėktuvnešių).

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(5)
(9)
(-4)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()