Štai kaip įvyko sraigtasparnio katastrofa. Uodega tiesiog nulūžo (Video) ()
Tai štai kas nutiko.
© Ekrano nuotrauka
|
Visi šio ciklo įrašai |
|
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Lapkričio 7 dieną Dagestane sudužo sraigtasparnis „Kamov Ka-226“, gabenęs gamyklos, gaminančios elektroniką Su ir MiG naikinuvams, darbuotojus. Skelbta, kad avarija greičiausiai įvyko dėl techninio gedimo arba piloto klaidos. Dabar turime ir katastrofos pradžios įrašą.
„Kamov Ka-226“ turi du priešsukinius (kontrarotacinius) sraigtus, todėl neturi uodegos rotoriaus. Nepaisant to, būtent jo uodega ir tapo avarijos pradžia.
‼️Full video of the crash of the Russian Ka-226 with the military factory workers on board.
— Special Kherson Cat 🐈🇺🇦 (@bayraktar_1love) November 8, 2025
During the Ka-226 crash, the Deputy General Director of Kizlyar plant, the Chief Engineer and the Chief Designer died.
Kizlyar plant develops onboard equipment for Russian Sukhoi and MiG… https://t.co/xzyF2VJt5h pic.twitter.com/0JNQDqBKMh
|
Panašu, kad pilotas neatsargiai tūpdamas ar, galbūt, pagautas vėjo gūsio, nulaužė orlaivio uodegą. Sraigtasparnis tapo sunkiai valdomas ir pilotas grūmėsi su juo tol, kol orlaivis galiausiai sudužo.
Iš tikrųjų, panašu, kad pilotas turėjo galimybę iš karto nutraukti skrydį. Galbūt netgi atlikti santykinai pavojingą tupdymą vandenyje. Tačiau pasirinko kilti.