Automobiliuose – jokių telefonų ir jokių valstybinių paslapčių!  ()

Kas vyksta Jungtinėje Karalystėje.



© MrWalkr (CC BY-SA 4.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:MG_Cyberster#/media/File:2024_MG_Cyberster.jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kinija savo elektromobilių pramonės plėtrą remia ir skatina savo gamintojus plėstis į Vakarų rinkas. Tuo tarpu Europa savo automobilių gamintojus spaudžia ir smaugia, ir tuo pačiu atveria duris subsidijuotiems kiniškiems elektromobiliams. 

Šiuolaikiniai automobiliai, ypač elektromobiliai, yra kompiuteriai ant ratų. Jie turi daug kamerų ir mikrofonų. Filmuojama ir tai kas lauke, ir kas viduje. Tam, kad gautų atnaujinimus, elektromobiliai turi galimybę prisijungti prie tinklo. Jie gali perduoti ir gauti duomenis. Teoriškai jie netgi gali būti išjungti per atstumą.

Dar vienas atsitiktinis faktas – vienu metu Europos, įskaitant Lietuvą, miestai sudvejojo dėl pigių kiniškų stebėjimo kamerų montavimo. Jos yra šiek tiek įtartinos ir baiminamasi, kad integruotos sistemos, turinčios gerą prieigą prie interneto, gali leisti Kinijai ar kitoms šalims prisijungti prie tų kamerų šnipinėjimo tikslais.

Maksimalūs žaidimų įspūdžiai, produktyvumas, idealus komfortas: Ekrano vietos pagaliau pakaks viskam! („Philips EVNIA 49M2C8900L“ monitoriaus APŽVALGA)
6890

Kam turėti du atskirus monitorius, sustačius juos šalia vienas kito, jei galima naudoti vieną, ir dar super gerą? Štai kokie mano įspūdžiai išbandžius neįtikėtiną „Philips EVNIA 49M2C8900L“.

Išsamiau

Na ir paskutinis faktas – Jungtinės Karalystės gynybos ministerija nebeleidžia savo darbuotojams prijungti telefonų prie nuomotų automobilių ir automobiliuose aptarinėti jautrių temų. Ministerija pabrėžia, kad tai nėra susiję su konkrečiu gamintoju. Tačiau šie nurodymai seka paskui nuogąstavimus, kad kiniški elektromobiliai gali klausytis pokalbių, kopijuoti telefonų duomenis ir perduoti visus tuos duomenis tinklu, nes vis tiek yra visą laiką prisijungę prie tinklo.

 

Kiniški automobiliai yra stebėtinai pažangūs. Tačiau tai nėra mįslė. Dar visai neseniai Vakarų kompanijos, norinčios gaminti automobilius Kinijoje, privalėjo steigti bendras įmones su vietiniais gamintojais. Tai tiems gamintojams atvėrė gerą prieigą prie technologijų. Be to, nemažai komponentų yra gaminami Kinijoje, ypač susijusių su elektronika. Galiausiai, remiami centrinės Kinijos valdžios automobilių gamintojai turi galimybę investuoti į pažangiausias technologijas, samdyti geriausius specialistus pasaulyje. Tuo tarpu ES savo gamintojus tik spaudžia ir gniuždo.

Vėlgi, Jungtinė Karalystė neigia, kad tai yra susiję su kiniškais ar kinišką programinę įrangą naudojančiais automobiliais.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(5)
(0)
(5)

Komentarai ()