Jie jį kuria 25 metus. Rusai grasina jį pagaminti  ()

Kaip pastebi „Defense Express“ analitikai, kalbos apie gamybą šiuo metu tinka tik propagandai.



© Global Security (Asmeninis albumas)

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Uljanovsko srities valdžia skelbia apie planus pradėti Il-100 „Slon“ (liet. Dramblys) ir Il-276 lėktuvų gamybą „Aviastar“ gamykloje. Vis dėlto šie projektai dar nėra pakilę net į pirmąjį skrydį.

Uljanovsko „Aviastar“ aviacijos gamykla siekia padidinti darbuotojų skaičių iki 20 tūkstančių. Teigiama, kad tai susiję su planuojama Il-100 „Slon“ ir Il-276 gamyba. Tačiau bandomieji šių orlaivių skrydžiai iki šiol neįvyko. Pirmieji dokumentai, nustatantys Rusijos ir Indijos bendradarbiavimo sąlygas vystant šį projektą, pasirodė dar 2001 m.

Šiuo metu „Aviastar“ daugiausia koncentruojasi į transportinių Il-76MD-90A ir kuro papildymo ore lėktuvų Il-78M-90A gamybą. Remiantis turima informacija, metiniai planai nėra įvykdomi, o tai rodo gamybos pajėgumų ribotumus ir tvarkaraščių problemas.

Il-100 „Slon“ – tik ankstyvieji eskizai

[EU+Kuponai] Iki 10 kartų pigiau nei Lietuvoje! Aukščiausios klasės magnetinės gręžimo staklės. Paskutiniai vienetai („VEVOR D8860“, „VEVOR ZT-40H“)
2115 2 1

Mažiausios kainos šiais metais

Specialūs kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkinys

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

Išsamiau

Il-100 turėtų pakeisti gamykloje gaminamą An-124 „Ruslan“. Vis dėlto projektas tebelieka „pirminių brėžinių“ stadijoje. Todėl, kaip pastebi „Defense Express“ analitikai, kalbos apie gamybą šiuo metu tinka tik propagandai.

Il-276 vystymas prasidėjo 2001 m., bendradarbiaujant Rusijai ir Indijai. Šis lėktuvas turėjo tapti An-12, An-26 ir An-72 įpėdiniu. Tačiau Indija iš programos pasitraukė 2015 m.

Terminai, kurie taip ir neišaušo

 

Pirmasis Il-276 skrydis buvo suplanuotas 2023 m. Tačiau, sprendžiant iš turimos informacijos, bandomasis skrydis taip ir neįvyko. Teoriškai lėktuvas turėtų būti priimtas į tarnybą 2026 m., bet analitikai abejoja, ar tai realu. Orlaivis dar nėra pagamintas net prototipo pavidalu.

Analitikų teigimu, gamybos deklaracijos susijusios su lėktuvais, kurių apskritai dar nėra. Darbuotojų ir naujų cechų plėtra gali būti panaudota esamų projektų gamybai didinti.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(1)
(0)
(1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()