Rusijai – košmaras. Šimtai sraigtasparnių – į metalo laužą. Kas vyksta?  ()

Apie 300 pasenusių rusiškų sraigtasparnių Mi-8 gali būti pašalinti iš eksploatacijos per penkerius metus, nes jų eksploatavimo laikas beveik pasibaigė. Tai pripažino net Kremliaus žiniasklaida, remdamasi susitikimu su orlaivių gamintojų ir operatorių atstovais.


Mi-8
Mi-8
© Dmitry Terekhov (CC BY-SA 2.0) | https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mi-8_(14345997200).jpg

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šių metų pabaigoje buvo atsisakyta pratęsti maždaug 20 senų transporto sraigtasparnių Mi-8T eksploatavimo laiką. 2026 m. toks pat likimas gali ištikti dar 40 senų orlaivių.

Ekspertų teigimu, jei kitais metais nebeliks 50–60 sraigtasparnių, tai gali sukelti įrangos trūkumą, transporto sutrikimus ir sunkumų vykdant suplanuotas užduotis.

Iš viso Rusijos Federacija eksploatuoja apie 300 civilinių ir karinių sraigtasparnių Mi-8, pagamintų iki 1991 m. Jų eksploatavimo laikas retkarčiais pratęsiamas, tačiau to negalima daryti neribotą laiką dėl skrydžių saugos reikalavimų ir federalinių aviacijos taisyklių.

[EU+Kuponai] Iki 10 kartų pigiau nei Lietuvoje! Aukščiausios klasės magnetinės gręžimo staklės. Paskutiniai vienetai („VEVOR D8860“, „VEVOR ZT-40H“)
3401 2 1

Mažiausios kainos šiais metais

Specialūs kuponas

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Aukščiausia kokybė

Puikių galimybių rinkinys

Labai ribotas kiekis

12 mėn. garantija

Išsamiau

Viena iš riboto tarnavimo laiko priežasčių yra senų Mi-8T uodegos sijos problemos, kuri gali įtrūkti veikiant apkrovai. Šį defektą sunku ištaisyti. Vidutiniškai 40 metų senumo sraigtasparnis skridęs apie 15 000 valandų, o gamintojas nurodė 20 000 valandų ribą. Taigi, jie vis dar turi tam tikrą atsargą, bet ji gana ribota.

Kita problema, trukdanti prailginti tokių orlaivių tarnavimo laiką, yra dalių trūkumas. Rusijos pramonė negali suspėti su atsarginių dalių gamyba.

 

Rusijos transporto aviacijos problemos paveikė ne tik sraigtasparnius, bet ir lėktuvus. Pažymėtina, kad neseniai Rusijos Federacijos Ivanovo srityje sudužo karinis transporto lėktuvas An-22. Per avariją žuvo visa septynių asmenų įgula.

Ukrainiečiai cituoja Rusijos žiniasklaidos pranešimus, kad An-22 buvo naudojamas daugiau nei 50 metų ir greičiausiai sudužo dėl techninio gedimo. Pasak liudininkų, lėktuvas ėmė irti ore.

Ekspertai mano, kad Rusijos kariniai transporto lėktuvai yra gerokai perkrauti. Dėl to kyla naujų avarijų ir nelaimių.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(0)
(1)
(-1)
MTPC parengtą informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško VšĮ „Mokslo ir technologijų populiarinimo centras“ sutikimo draudžiama.

Komentarai ()