NASA tobulina žmonių skrydžio į Marsą galimybes: siūlo dvi branduolines varomąsias sistemas  ()

Kol NASA roveris tyrinėja raudonosios planetos platybes, žemėje dirbantys inžinieriai tobulina potencialias pirmųjų žmonių misijų į Marsą varomosios jėgos technologijas. NASA nagrinėja dviejų tipų branduolines varomąsias sistemas - branduolinę elektrinę ir branduolinę šiluminę varomąją sistemą, kurios turėtų pagreitinti Marso kolonizavimą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Branduolinės elektrinės varomosios sistemos kur kas efektyviau nei cheminės raketos naudoja raketinį kurą, tačiau suteikia mažą traukos jėgą. Efektyviai naudodamos mažos traukos branduolinės elektrinės varomosios sistemos ilgesnį laiką pagreitina erdvėlaivius ir gali išjudinti Marso misiją, sunaudodamos tik nedidelę dalį didelės traukos sistemų kuro.

NASA, bendradarbiaudama su Energetikos departamentu (DOE), prašo pramonės atstovų pateikti preliminarias branduolinės šiluminės varomosios sistemos reaktoriaus projekto koncepcijas. Agentūros planuoja finansuoti kelias priemones, skirtas įvairiems metodams ištirti. Būsimose tolesnėse sutartyse bus sukurti išsamesni reaktorių projektai ir sukurta preliminari bandymų įranga.

Žmonių misijos į Marsą

 
Rekomenduojami video

Iki šiol į Marsą keliavo tik robotai tyrėjai, kuriems nereikėjo grįžti į Žemę. Laukdami optimalaus planetos išsidėstymo grįžtamajai kelionei, astronautai turėtų ilgiau nei metus lūkuriuoti Marse, todėl kelionė į abi puses užsitęstų daugiau nei trejus metus.

 

NASA tikslas – sutrumpinti įgulos kelionės tarp Žemės ir Marso trukmę iki praktiškai įmanomų dvejų metų. Kosminės branduolinės varomosios sistemos galėtų sutrumpinti bendrą misijos trukmę ir suteikti misijų kūrėjams daugiau lankstumo ir efektyvumo.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: 15min.lt
(19)
(0)
(19)

Komentarai ()

Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai