Įveikite nemigą: keturios natūralios priemonės, kaip greitai užmigti ir ramiai miegoti  ()

Pastaruoju metu daugeliui iš mūsų sunku užmigti.



© xiangying_xu (Free Pixabay license) | https://pixabay.com/photos/people-woman-sleep-2537324/

Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Patarimas: pagerinti miego kokybę padės natūralios priemonės – džiovintos vyšnios, obuolių sultys, ašvaganda, eterinis apelsinų aliejus.

Mintis pradėti vartoti migdomuosius vaistus, kad atsikratytumėte nemigos, tik iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti viliojanti. O prieš pradėdami vartoti tokius vaistus, turėtumėte išbandyti natūralias priemones, kurios kartais yra ne mažiau veiksmingos nuo nemigos.

Leidinys „Womans World“ pasakoja, kokios yra šios priemonės.

Džiovintos vyšnios nuo ankstyvo kėlimosi

[Vokietija] Net 530€ pigiau įspūdingos energijos stotelės, kurios tarnaus bent 10 metų! Būtinos namie ir keliaujant. Ribotas kiekis („LANPWR D5“)
1708 3

Labai gera kaina

Iš Vokietijos greitas ir saugus pristatymas

Sutvarkyti visi mokesčiai

Ribotas kiekis

Išsamiau

Jei pabundate prieš saulėtekio pradžią, o paskui sunkiai užmiegate, kol suskamba žadintuvas, pabandykite prieš miegą užkandžiauti džiovintomis vyšniomis arba po vakarienės išgerti vyšnių sulčių. 

Luizianos valstybinio universiteto mokslininkai teigia, kad vaisiuose esantis melatoninas padeda miegoti 1 valanda ir 24 minutėmis ilgiau.

Obuolių sultys nuo dažnų prabudimų

Dėl alergijos naktį gali būti sunku kvėpuoti, dažniau prabundate ir neišsimiegate bei jaučiatės pavargę. Tokiu atveju prieš miegą išgerkite puodelį grynų obuolių sulčių.

 

Jose esantys polifenoliai slopina histamino išsiskyrimą organizme, kuris sukelia perdėtą reakciją į alergenus. Tai gerokai sumažina čiaudulį, nosies gleivinės patinimą ir išskyras iš nosies.

Ašvaganda padeda greitai užmigti

Žurnale „Sleep Medicine“ paskelbto tyrimo duomenimis, žmonės, kurie du kartus per dieną vartojo 250-300 mg augalo ašvagandos (kitaip – migdomoji vitanija arba indiškasis ženšenis) galėjo užmigti 20 minučių greičiau ir dar 49 minutes nepertraukiamai miegoti. Augalas padeda sumažinti stresą ir panirti į miegą.

 

Eterinis apelsinų aliejus giliam miegui

Apipurkškite pagalvę apelsinų eteriniu aliejumi. 2021 m. atlikto tyrimo metu nustatyta, kad citrusinių vaisių kvapai padeda pagilinti miegą.

Nors apelsinas savo „mieguistomis“ savybėmis dažnai nusileidžia levandoms, jis labai naudingas miegui gerinti, jame esantis limonenas padeda atkurti liaukų, kurios, patyrusios stresą, sutrikdo miegą, veiklą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Vakarų ekspresas
Vakarų ekspresas
(2)
(0)
(2)

Komentarai ()