Siuntų bendrovės rezultatai keičia nuomonę apie logistikos rinką  (0)

Kol bankai ir valstybinės institucijos transporto sektorių registruoja juodajame (nuostolingo verslo) sąraše, tarptautinė siuntų gabenimo bendrovė „Lex system“ 2009 m. vežė 136 proc. daugiau siuntų, įdarbino 60 naujų darbuotojų, o mokesčių valstybei sumokėjo net du kartus daugiau nei 2008 metais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tokie rezultatai buvo planuoti „Lex system“ generalinio direktoriaus Andriaus Balkūno: „Investavę į naujas IT sistemas, racionalizavę logistikos ir sandėliavimo grandis, atnaujinę autoparką, padidinę sandėlio darbuotojų skaičių ir visai atsisakę centrinio biuro Vilniuje tikėjome, kad mūsų siūlomų paslaugų koncepcija ir patrauklios kainos užsakymus augins kaip ant mielių. Šios prognozės išsipildė – 2009 m. vežėme 533.000 siuntų, t.y. beveik 2,4 karto daugiau nei 2008 metais.“

Pasak A.Balkūno, bendrus šalies transporto sektoriaus rodiklius mažina tos verslo sritys, kurios nesugebėjo prisitaikyti prie šiandienos rinkos poreikių ir negali lanksčiai reaguoti į kintančius krovinių srautus. Todėl nederėtų viso sektoriaus vertinti pagal archaiško modelio įmonių rezultatus.

„Krovinių ir siuntų gabenimo sektorius yra dinamiškas – šiandien reikia iš Vilniaus į Varšuvą nugabenti vieną dėžutę, o rytoj – jau siuntomis užpildytą sunkiasvorę mašiną. Įmonės, kurios krovinius ar siuntas veždavo tik vilkikais, šiandien atsidūrė ant bedugnės krašto – siųsti pusiau pakrautą mašiną į paskirties tašką neapsimoka. Tuomet į priekį išsiveržia kompanijos, galinčios kliento kroviniams pasiūlyti ir mažą automobilį, ir sunkiasvorę mašiną, o krovinį iš taško A į tašką B nugabenti jau kitą dieną“, – sako „Lex system“ generalinis direktorius.

Tarptautinė patirtis rodo, kad ateityje vilkikų kroviniams gabenti prireiks daug mažiau – siuntų gabenama daug ir dažnai, bet jos smulkėja. Jei anksčiau prekybos įmonės prekių atsisiųsdavo po pilną vilkiką kas savaitę, tai šiandien prekių užsakoma kasdien, bet po vieną paletę. Išlikti gali tik tie vežėjai, kurie įstengia patenkinti pakitusius rinkos poreikius.

Metų pabaigoje „Lex system“ tapo Europos logistikos kompanijų aljanso „NetExpress Europe“ nare. 17 aljanso partnerių suvienijo jėgas, kad klientų siuntos adresatus pasiektų dar greičiau ir pigiau. „Naudodamiesi bendrais aljanso narėms taikomais sprendimais, dokumentus, siuntinius ar nedideles paletes su kroviniais klientams Europoje „iš rankų į rankas“ galime pristatyti per 1–5 dienas. Taip pat konkurencingomis kainomis pasiūlysime kelias naujas paslaugas: siuntas iš ar į bet kurią Europos šalį vešime kasdien, klientai galės siųsti ne tik atskirus siuntinius, bet ir krovinius paletėmis. Kitos kompanijos didesnes siuntas paprastai komplektuoja savaitėmis“, – teigia A.Balkūnas.

„Lex system“ yra globalus siuntų gabenimo tinklas, vežantis krovinius Lietuvoje, taip pat tarp Europos valstybių, oro keliais – visame pasaulyje. Jos paslaugomis naudojasi ir verslo įmonės, ir privatūs asmenys. „Lex system“ teikia ir kompleksinius logistikos sprendimus pagal kliento veiklos pobūdį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(1)
(-1)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: