Lietuvos įmonės keliasi į socialinius tinklus, rodo tyrimas (0)
Lietuvos įmonės vis dažniau investuoja į šiuolaikines komunikacijų technologijas, didinančias jų pasiekiamumą – informaciją apie save socialiniais tinklais jau teikia kas dešimta šalies bendrovė, rodo didžiausios Šiaurės ir Baltijos šalių telekomunikacijų bendrovės „TeliaSonera“ atliktas „Tendencijų tyrimas“ („Trend Report“).
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
2009 metų spalį atlikta apklausa rodo, kad vieno iš įmonės vadovų rašomus tinklaraščius savo svetainėse skelbia 12,9 proc. Lietuvos įmonių. Dar 8,5 proc. ketina šią komunikacijos priemonę įdiegti 2010 metais. Tačiau populiariausia priemone bendrauti su klientais išlieka elektroninis paštas – juo šiuo metu susirašinėja 69,2 proc. apklaustų įmonių.
Į populiariausią Lietuvoje socialinį tinklą „Facebook“ 2010 metais žengė ir telekomunikacijų bendrovė TEO, pristačiusi skaitmeninės televizijos GALA gerbėjų grupę „GALA TV Guru“. TEO Paslaugų plėtros ir rinkodaros tarnybos vadovo Nerijaus Ivanausko teigimu, tik pradėjusi veikti „GALA TV Guru“ tapo viena populiariausių telekomunikacijų srities grupių šiame socialiniame tinkle. „GALA TV Guru“ gerbėjai kiekvieną savaitę gali balsuoti ir išrinkti filmą, kuris kitą savaitę nemokamai rodomas videonuomoje, taip pat nuolat vyksta įvairios viktorinose ir žaidimai“, - teigė N. Ivanauskas.
Su įvairiais telekomunikacijų srities tyrimais galima susipažinti tinklalapyje www.teo.lt, naujoje rubrikoje „Tyrimai ir tendencijos“. Be „TeliaSonera“ atlikto įmonių ir gyventojų tyrimo, šioje rubrikoje taip pat skelbiami tarp skaitmeninės televizijos „Interaktyvioji GALA“ klientų populiariausi kanalai – „GALA metrai“, duomenys apie interneto vartotojų įpročius Lietuvoje, taip pat nuorodos į kitus šios srities tyrimus.
(0)
(0)
(0)