Nauja „Mazda6“ – sėkmės formulės tęsinys (0)
Dabartinis „Mazda6“ modelis nuo pat debiuto tapo itin populiarus: pasaulyje, įskaitant JAV, šių automobilių jau parduota 268 000, o vien Europoje – 135 000.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pagrindiniai atnaujinimai
Eksterjeras
• Naujai „Mazda“ modelių gamai būdingi dizaino elementai.
• Nauji priekiniai ir galiniai žibintai su chromo spalvos apdaila ir sparno stiliaus motyvais.
• Naujo dizaino priekiniai rūko žibintai.
• Naujo dizaino lengvojo lydinio ratlankiai R17 ir R18.
• 10 kėbulo spalvų gama atnaujinta dviem naujomis spalvomis „Mazda“ gamoje – „Clear Water Blue Mica“ bei „Midnight Bronze Mica“ ir dviem naujomis spalvomis „Mazda6“ gamoje – „Graphite Mica“ ir „Black Mica“.
• „Mazda6“ oro pasipriešinimo koeficientas išlieka vienas mažiausių klasėje (0,27 sedano, 0,28 universalo).
Interjeras
• Nauji valdymo mygtukai ir svirtelės su aukštos kokybės chromo spalvos apdaila.
• Nauja spindi „Piano black“ apdaila aplink centrinę konsolę bei vaire.
• Nauja prietaisų skydelio apdaila: matinė sidabrinė pagrindinėse versijose ir spindi sidabrinė aukštesnio įrangos lygio versijose.
• Naujo rašto medžiagos sėdynių apdaila.
Varikliai
• Pristatomas naujas MZR 2.0 DISI benzininis variklis (pakeičia MZR 2.0 variklį). Variklis išvysto 114 kW/155 AG galią prie 6200 apsukų bei 193 Nm sukimo momentą prie 4500 apsukų. Vidutinės šio variklio kuro sąnaudos – 6,9 l/100 km.
• Penkių pavarų automatinė greičių dėžė su atnaujintu sukimo momento konverteriu MZR 2.0 DISI varikliui užtikrina puikias važiavimo charakteristikas bei mažesnes kuro sąnaudas.
• MZR-CD 2.2 „common-rail“ turbodyzelinis variklis turi naują, mažesnį kompresorių, kuris sumažina turbinos inerciją kad padidinti reakciją ir optimizuoti sukimo momento veikimą prie mažo greičio.
• MZR-CD 2.2 turbodyzelinis variklis siūlomas trijų skirtingų galingumų – 129 AG, 163 AG ir 180 AG bei atitinka Euro V reikalavimus.
• Gamoje siūlomas ir galingas MZR 2.5 benzininis variklis, išvystantis 125 kW/170 AG galią prie 6000 apsukų bei turintis 226 Nm sukimo momentą prie 4000 apsukų.
• MZR 1.8 benzininis variklis išvysto 88 kW/120 AG prie 5500 apsukų bei 165 Nm sukimo momentą prie 4300 apsukų.
• Visi benzininiai varikliai turi naująjį „Mazda“ sukurtą nanotechnologinį katalizatorių, kuris užtikrina kuo mažesnį kenksmingų dalelių patekimą į aplinką bei yra sukurtas sumažinus brangiųjų metalų panaudojimą katalizatoriaus gamyboje net 70 procentų.
Važiuoklė ir saugumas
• Atnaujinimai pakaboje užtikrina geresnį valdomumą bei važiavimo komfortą.
• Vairo sistemoje patobulinta: vairo mechanizmo tvirtinimo taškai, tvirtinimo įvorės, stiprintuvo sistema.
• Paaukštinto tvirtinimo dvisvirtė priekinė pakaba su patobulintomis stabilizatoriaus įvorėmis užtikrina didesnį automobilio stabilumą važiuojant didesniais greičiais.
• Daugiasvirtė galinė pakaba turi standesnį stebulės tvirtinimą ir optimaliai išdėstytas skersinės sijos įvores, o tai užtikrina bendrą vairavimo stabilumą.
• Patobulinti priekiniai statramsčiai ir priekinės pakabos rėmas suteikia didesnį važiavimo komfortą.
• Optimizuotos priekinės ir galinės pakabos svyravimų slopinimo charakteristikos sumažina triukšmo lygį, padidina komfortą.
• Patobulintos galinės atramos ir svirčių įvorės užtikriną važiavimo komfortą.
• Naujo tipo priekiniai kreiptuvai ir apatinis aptakas priekyje ir didesni galiniai kreiptuvai sumažina oro srauto sūkūriavimą ties ratais ir padidina stabilumą važiuojant dideliais greičiais.
• Nauja staigaus stabdymo įspėjimo sistema (ESS – Emergency Stop System) užtikrina didesnį saugumą: dėl staigaus stabdymo automatiškai įsijungiant avariniams žibintams, įspėjami iš paskos važiuojantys vairuotojai .
• Nauja pajudėjimo įkalnėje sistema (HLA - Hill Launch Assist) pristatoma modeliuose su mechanine pavarų dėže. Sistema kartu su dinaminio stabilumo sistema (DSC – Dynamic Stability Control) neleidžia automobiliui riedėti atgal prieš pajudant.
• Atnaujinta posūkių jungimo sistema: net ir trumpai įjungus posūkio signalą, jis mirksės 3 kartus.
Nuo šios kartos modelio debiuto Lietuvoje 2008 m., „Mazda6“ įsigijo 462 pirkėjai. Viso Lietuvoje nuo 2002 m. parduota per 2000 „Mazda6“ automobilių. Lietuvoje naujosios „Mazda6“ kaina prasideda nuo 68 180 Lt (sedanas), 70 300 Lt (hečbekas) bei 73 110 Lt (universalas).