„TNT Lietuva“ klientų kroviniams – didesnis lėktuvas (0)
Nuo šiandien tarptautinės skubių verslo siuntų bendrovės „TNT Lietuva“ klientų krovinius gabens didesnis lėktuvas. Senąjį, į tona daugiau krovinių galintį skraidinti, lėktuvą bendrovei prireikė keisti dėl nuolat augančių jos oru gabenamų krovinių skaičiaus bei svorio.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pasak „TNT Lietuva“ vadovo Aivaro Sebeckio, trečiąjį praėjusių metų ketvirtį prasidėjęs siuntų rinkos atsigavimas daugiausia įtakos turėjo bendrovės oru gabenamoms siuntoms. Vien per paskutinius du 2009-ųjų mėnesius oro transportu „TNT Lietuva“ pervežė 2,47 karto daugiau krovinių nei tuo pačiu laikotarpiu 2008-aisiais. 2009-ųjų lapkritis bendrovei apskritai buvo geriausias mėnuo pagal gabentų siuntų skaičių nuo jos įsikūrimo Lietuvoje. Ypač suaktyvėjo siuntų srautai iš Azijos – prie to prisidėjo ir pernai „TNT Lietuva“ pasiūlytos itin geros kainos dideliems oru gabenamiems siuntiniams iš Tolimųjų Rytų šalių. Pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai, „TNT Lietuva“ oru gabentų siuntų skaičius išaugo 68 proc., o svoris – 333 proc.
„Nuolatinis siuntų skaičiaus bei jų svorio augimas, kurį prognozuojame ir ateityje, lėmė, kad senąjį 3,4 tonas siuntų gabenantį lėktuvą tiesiog „išaugome“. Keliskart yra tekę tą pačią dieną daryti net du reisus, kad klientų siuntiniai iš pagrindinio TNT siuntų perskirstymo terminalo spėtų iškeliauti nurodytomis kryptimis ir būtų pristatyti laiku. Tai tapo rimtu pretekstu TNT tinklui išsinuomoti naująjį 4,5 tonų talpos AN-26“, – pasakoja „TNT Lietuva“ vadovas.
Naujasis „TNT Lietuva“ lėktuvas, kaip įprasta, iš Karmėlavos oro uosto išskris kas vakarą, kad užtikrintų greitą ir saugų „Express“ – skubių siuntų pristatymo oro transportu visame pasaulyje – paslaugos vykdymą. Naudojantis šia paslauga siunta Europos Sąjungoje esantį adresatą pasiekia jau kitą dieną, o kitose pasaulio šalyse – per 2–4 dienas. Kiekvieną rytą lėktuvas į Kauną parskraidins į šalį importuojamas siuntas. AN-26 pranašesnis už iki šiol turėtąjį SAAB 340B ne tik tuo, kad galės gabenti dar daugiau klientų krovinių vienu reisu, bet ir dėl to, kad bus lengviau bei greičiau pakraunamas.