Veiklą plečianti „Lintel“ įdarbins maždaug 200 klientų aptarnavimo specialistų (0)
Veiklą plečianti informacijos telefonu paslaugų lyderė Lietuvoje „Lintel“ iki šių metų pabaigos ketina įdarbinti maždaug 200 klientų aptarnavimo specialistų. Bendrovės plėtrą lemia nuolat populiarėjančios klientų aptarnavimo telefonu paslaugos, kurių apimtys per vien praėjusius metus augo daugiau nei penktadaliu.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
TEO LT, AB įmonių grupei priklausančios „Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, spartesnę bendrovės plėtrą skatintų atitinkamas šalies Vyriausybės požiūris į pelną reinvestuojančius darbdavius į darbo vietų kūrimą. „Šiuo metu dėmesio sulaukia tik į Lietuvą ateinančios užsienio įmonės, besinaudojančios iš mokesčių mokėtojų kišenės finansuojamomis lengvatomis ir šalies įmonių parengtais specialistais“, - teigė R. Šeris.
Moderniai įrengtuose „Lintel“ kontaktų centruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Radviliškyje įdarbintiems specialistams bus suteikiami klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo, konfliktų valdymo mokymai. Praėjusiais metais „Lintel“ laimėjo „Rytų skirstomųjų tinklų“ bei „Lietuvos energijos“ skelbtus konkursus klientų skambučių aptarnavimo paslaugoms teikti. Bendrovė klientų aptarnavimo ir pardavimo telefonu paslaugas teikia ir tokioms didžiausioms šalies įmonėms kaip TEO, „Omnitel“, „Tele2“, „Maxima LT“ bei kitoms.
R. Šerio teigimu, žymų klientų aptarnavimą telefonu populiarėjimą lėmė ekonominio sunkmečio pamokos. „Lietuvos įmonės turėjo galimybę įsitikinti, jog dalies funkcijų, o ypač klientų aptarnavimo telefonu, perdavimas išorinėms įmonėms leidžia tai daryti efektyviau, profesionaliau ir su mažesnėmis išlaidomis“, - teigė R. Šeris. Penkiuose „Lintel“ kontaktų centruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Radviliškyje įdiegta moderni informacinė sistema, virtualiai apjungianti visus centrus, paskirstanti skambučių srautus ir užtikrinanti, jog į juos visus būtų atsiliepiama laiku ir kokybiškai.
Šiuo metu bendrovėje dirba daugiau nei 900 darbuotojų, kurie praėjusiais metais atsiliepė į 13,5 milijonų skambučių. „Lintel“ pajamos 2009 metais sudarė 41,8 mln. litų – 6 proc. daugiau nei per 2008 metus, kai jos siekė 39,5 mln. litų. Vien pajamos iš kontaktų centrų paslaugų per praėjusius metus išaugo 21 proc. iki 29,4 mln. litų.