Modernios mokymosi priemonės užtikrins karinių skrydžių saugumą  (0)

Informacinių ir ryšių technologijų (IRT) įmonių grupei „Elsis“ priklausanti bendrovė „Elsis PRO“ kartu su Italijoje esančiais partneriais kuria lėktuvų techninės priežiūros simuliatorių, skirtą C-27J „Spartan“ kariniams transporto lėktuvams.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Pasak projekto įgyvendintojų, nauja ir moderni priemonė suteiks galimybę būsimiems aviacinės technikos inžinieriams žinias įgyti efektyviau bei operatyviau, taip prisidedant prie skrydžių saugumo didinimo. 

Naujoji mokymo priemonė tobulai atkartoja trimatį lėktuvo vaizdą ir situacijas, susijusias su orlaivio techniniu aptarnavimu. „Karinėse oro pajėgose aviacinis saugumas yra itin svarbus, todėl ypač daug dėmesio ir laiko skiriama personalo apmokymui, žinių bei įgūdžių gilinimui, reguliariam pasirengimo lygio tikrinimui. Įgyvendintas projektas aviacinės technikos inžinieriams suteiks galimybę virtualiai atlikti įvairiausias užduotis, rasti ir šalinti „netikrus“ gedimus, analizuoti daromas klaidas, mokytis tiek grupėje, vadovaujant instruktoriui, tiek ir individualiai, ir taip tobulinti savo gebėjimus, nuo kurių priklauso pilotų ir keleivių saugumas“, – tvirtino projekto vadovas Vytautas Mielkus.

Pasak programos kūrėjų, nemažiau svarbus yra ir finansinis aspektas. Simuliatorius gali padėti ženkliai sumažinti specialistų parengimo kainą. „Šiuo metu specialistai pirmiau įgyja teorinių žinių ir vėliau jas realizuoti bando analizuodami atskiras lėktuvo dalis. Naudoti praktiniams užsiėmimams tikrą lėktuvą yra ir brangu, ir neracionalu. Specializuoti mechaniniai treniruokliai irgi yra brangūs, be to, patenkina poreikius tik iš dalies. Šiuolaikiniams simuliatoriams pakanka standartinės techninės įrangos – stalinio ar asmeninio kompiuterio“, – tikino projekto vadovas.

Sukurta programa leis vienu metu mokyti kelias dešimtis studentų, kuriant įvairias situacijas. Jei atliekant užduotį padaroma nors menkiausia klaida, apie tai yra informuojama, uždraudžiama atlikti tolimesnius veiksmus, kol nebus pašalinti nesklandumai. Visi technikos priežiūros veiksmai yra atliekami kaip tikrame lėktuve. Simuliuojamo lėktuvo detalės, netgi laidų spalvos atitinka realų vaizdą. Tad aviacinės technikos inžinieriai, išmokę užduotis įgyvendinti simuliuodami, realybėje jas realizuos kur kas paprasčiau ir kokybiškiau.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: