HP tyrimas: lietuvių darbo efektyvumą geriausiai skatina aktyvios atostogos (0)
Atstogos ir poilsis nuo darbo neabejotinai turi didelę įtaką darbo efektyvumui, rodo HP kartu su portalu „CV Online“ atlikta apklausa Lietuvoje. Daugiau nei pusė apklausoje dalyvavusių respondentų pripažino, jog po atostogų jie dirba daug efektyviau ir į darbą grįžta labiau motyvuoti.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Tyrimas parodė, jog 41 proc. lietuvių produktyviam darbui labiausiai nuteikia aktyvios atostogos su nardymu, stovyklavimu ir turistiniais žygiais. Nemaža dalis (28 proc.) tvirtina, kad jų darbo motyvacijai teigiamos įtakos turi prabangesnės atostogos kruize, privačioje viloje ar spa centre. Poilsį paplūdimyje rinktųsi tik 15 proc. respondentų, o poilsis namuose ar mieste nebuvo pripažinti kaip teigiamai darbo motyvaciją veikiančios atostogos.
Remiantis tyrimo duomenimis galima teigti, jog darbinius reikalus atostogų metu lietuviai yra linkę nustumti į šoną ir skirti laiką tik poilsiui. Net 91 proc. apklausoje dalyvavusių respondentų pripažino, kad atostogų metu jiems pavyksta visiškai „atsijungti“ nuo darbo ir grįžti gerai pailsėjus. Daugiau negu pusė apklausoje dalyvavusiųjų nesutinka, jog atostogos yra puikus metas įgyti darbui reikalingų žinių ir įgūdžių.
Komentuodamas tyrimą, organizacinių santykių psichologas dr. Michael Bashshur teigė, kad jo rezultatai atspindi šiuolaikines mokslo teorijas: „Atostogos leidžia darbuotojams pasikrauti baterijas, padeda sumažinti stresą. Visa tai suteikia galimybę darbuotojams grįžus į darbą po atostogų dirbti produktyviau.“
Pasak HP vaizdų ir spausdinimo grupės marketingo direktoriaus Europos ir Afrikos šalims Luis Casado, tyrimo rezultatai turėtų būti įdomūs verslo įmonėms, siekiančioms gauti pridėtinę vertę iš savo įmonės vidaus.
„Šis tyrimas identifikuoja, įvertina ir atskleidžia paslėptos pridėtinės vertės darbovietėje panaudojimo galimybes. Jis buvo atliktas „HP LaserJet apsimoka“ kampanijos metu, nes panašiu būdu HP lazeriniai spausdintuvai, sukurdami pridėtinę vertę, jau 25 metus grąžina verslui investicijas. Ši vasarinė HP iniciatyva parodo, kad HP lazerinis spausdintuvas yra verslo įmonės investicija, kuri, nuolat kurdama pridėtinę vertę, atsiperka“, – sakė L. Casado.
Tyrimas yra šią vasarą HP vykdomos kampanijos „HP LaserJet apsimoka“ dalis. Jos tikslas – įvertinti, kas biurų darbuotojams padeda dirbti efektyviau. Kampanija siekiama atskleisti, kaip kasdieniai įpročiai ir užsiėmimai, laikomi pašaliniais, darbe sukuria realią naudą verslui ir skatina darbuotojų produktyvumą. Ši kampanija taip pat pabrėžia vertę, kurią HP lazeriniai spausdintuvai sukuria smulkaus ir vidutinio verslo įmonėms jau 25 metus.
„HP Color LaserJet CM 3530 MFP“ taupo vartotojų pinigus, sumažindamas energijos, popieriaus bei dažų sunaudojimą. „HP LaserJet Pro P 1100“ spausdintuvų serijai priklauso vieni iš labiausiai energiją taupančių spausdintuvų planetoje. Jie gali sutaupyti daugiau nei 72 proc. energijos išlaidų, lyginant su jų pirmtakais, kuriuose buvo naudojama „HP Auto-On/Auto-Off“ technologija. „HP LaserJet P1606dn“ suteikia vartotojams galimybę spausdinti ant abiejų lapo pusių, tokiu būdų taupydamas vartotojų pinigus ir iki 50 proc sumažindamas popieriaus sunaudojimą.