Oro kondicionierius darbe – vienas svarbiausių faktorių, padedančių dirbti produktyviai  (0)

Šią vasarą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje HP kartu su portalu „CV Online“ atliktos apklausos rezultatai patvirtino, kad trijų Baltijos šalių gyventojų nuomonės dėl darbui palankios aplinkos daugeliu atvejų sutampa. Absoliuti dauguma lietuvių, latvių ir estų, mano, kad gerai dirbti labiausiai padeda patogi darbo vieta (96 proc. lietuvių, 97 proc. latvių ir 92 proc. estų).


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Apklausos dalyvių nuomone, darbo motyvaciją taip pat skatina nepriekaištingai veikiantis kompiuteris (95 proc. lietuvių, 97 proc. latvių ir 90 proc. estų) ir biure įdiegta oro kondicionavimo ar šildymo sistema (94 proc. lietuvių ir latvių ir 89 proc. estų).

Tyrimas parodė, kad kiti darbo aplinkos aspektai, pozityviai veikiantys darbuotojų efektyvumą – tai geras biuro apšvietimas, geriamo vandens tiekimas, galimybė bevieliu arba nuotoliniu ryšiu prisijunti prie darbinio tinklo bei patogi biuro vieta.

Latvius ir estus gerai nuteikia ir patrauklus biuro interjeras (atitinkamai 90 ir 80 proc.), tuo tarpu kontoros grožis aktualus mažiau nei pusei apklausoje dalyvavusių lietuvių (49 proc.). Latviams svarbi ne tik graži aplinka, bet ir galimybė netoliese išgerti kavos arba papietauti: 54 proc. teigė, kad netoli darbo vietos veikiantys restoranai ir kavinės gerina jų darbo produktyvumą. Palyginimui, lietuviai ir estai daug mažiau vertina viešojo maitinimo įstaigų artimą padėtį (21 proc.).

Pasak HP vaizdų ir spausdinimo grupės marketingo direktoriaus Europos ir Afrikos šalims Luis Casado, šio tyrimo rezultatai naudingi inovatyviems vadovams, siekiantiems padidinti darbuotojų motyvaciją paprastomis, bet labai svarbiomis priemonėmis – sukurdami patogią ir malonią darbo aplinką. Tai – galimybė gauti pridėtinę vertę iš savo įmonės vidaus.

„Šis tyrimas identifikuoja, įvertina ir atskleidžia paslėptos pridėtinės vertės darbovietėje panaudojimo galimybes. Jis buvo atliktas „HP LaserJet apsimoka“ kampanijos metu, nes panašiu būdu HP lazeriniai spausdintuvai, sukurdami pridėtinę vertę, jau 25 metus grąžina verslui investicijas.  Ši vasarinė HP iniciatyva parodo, kad HP lazerinis spausdintuvas yra verslo įmonės investicija, kuri, nuolat kurdama pridėtinę vertę, atsiperka“, – sakė L. Casado.

Tyrimas yra šią vasarą HP vykdomos kampanijos „HP LaserJet apsimoka“ dalis. Jos tikslas – įvertinti, kas biurų darbuotojams padeda dirbti efektyviau. Kampanija siekiama atskleisti, kaip kasdieniai įpročiai ir užsiėmimai, laikomi pašaliniais, darbe sukuria realią naudą verslui ir skatina darbuotojų produktyvumą. Ši kampanija taip pat pabrėžia vertę, kurią HP lazeriniai spausdintuvai sukuria smulkaus ir vidutinio verslo įmonėms jau 25 metus.

„HP Color LaserJet CM 3530 MFP“ taupo vartotojų pinigus, sumažindamas energijos, popieriaus bei dažų sunaudojimą.  „HP LaserJet Pro P 1100“ spausdintuvų serijai priklauso vieni iš labiausiai energiją taupančių spausdintuvų planetoje. Jie gali sutaupyti daugiau nei 72 proc. energijos išlaidų, lyginant su jų pirmtakais, kuriuose buvo naudojama „HP Auto-On/Auto-Off“ technologija. „HP LaserJet P1606dn“ suteikia vartotojams galimybę spausdinti ant abiejų lapo pusių, tokiu būdų taupydamas vartotojų pinigus ir iki 50 proc sumažindamas popieriaus sunaudojimą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: